news-background
news-background

لوییس همیلتون در حسرت بازیگری در Top Gun: Maverick؛ ستایش قهرمان F1 از فیلم Ferarri

همیلتون می‌گوید پیشنهاد بازیگری در «تاپ گان ۲» را رد کرده است.

«لوییس همیلتون» می‌گوید از فدا کردن «تاپ گان: ماوریک» (Top Gun: Maverick) برای مسابقات فرمول ۱ پشیمان است. این ستاره بریتانیایی حسرت نپذیرفتن پیشنهاد «تام کروز» برای بازی در این دنباله را می‌خورد.

کروز و همیلتون از سال ۲۰۱۴ وقتی بازیگر «مأموریت غیرممکن» (Mission: Impossible) راننده مرسدس بنز را به محمل فیلمبرداری «لبه فردا» (Edge of Tomorow) دعوت کرد با یکدیگر رابطه دوستانه‌ای دارند. در سال ۲۰۱۸، «جوزف کوزینسکی» نقشی در فیلم «تاپ گان ۲» به همیلتون پیشنهاد کرد اما راننده در آن زمان باید در مسابقات فرمول ۱ برای قهرمانی رقابت می‌کرد. همیلتون در آن سال قهرمان شد در حالی که «ماوریک» بیش از ۱.۵ میلیارد دلار فروخت و مردم را پس از پاندمی کووید به سالن‌های سینما بازگرداند.

همیلتون به مجله «جی کیو» می‌گوید: «اولاً، کلاس بازیگری نرفته بودم. و نمی‌خواستم این فیلم را خراب کنم. و ثانیاً، وقت آن را نداشتم که خودم را وقفش کنم. به یاد می‌آورم که این را به جو و تام گفتم - و دلم شکست. و بعد طبیعتاً حسرتش را خوردم، وقتی فیلم را به من نشان دادند و متوجه شدم: «می‌توانستم در این فیلم باشم!»

همیلتون در بخش دیگری از مصاحبه از فیلم «فراری» (Ferrari) «مایکل مان» با بازی «آدام درایور» ستایش می‌کند: «مسابقات اتومبیل‌رانی در آن زمان دیوانه‌وار بودند. خودروها بسیار خطرناک بودند. وقتی به آن نگاه می‌کنم آیا می‌گویم می‌توانست بهتر ساخته شود؟ البته. به تصویر کشیدن مسابقات رانندگی بسیار بسیار دشوار است، و فکر نمی‌کنم کسی آن را به گونه‌ای به تصویر کشیده باشد که مثل راننده آدرنالین بیننده را بالا ببرد. اما به نظر من یکی از بهترین فیلم‌هایی است که ساخته‌اند.»

همیلتون تهیه‌کننده فیلم بدون عنوانی با بازی «برد پیت» درباره مسابقات فرمول ۱ است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید