news-background
news-background

بندیکت کامبربچ و الیویا کولمن در فیلم The War Of The Roses جی روچ

«بندیکت کامبربچ» بازیگر فیلم «قدرت سگ» (The Power of the Dog) و «الیویا کولمن» بازیگر فیلم «سوگلی» (The Favourite) به بزسازی «جنگ رزها» (The War Of The Roses) به کارگردانی «جی روچ» پیوستند.

این کمدی تلخ درباره زوجی به نام تئو و آیوی با بازی کامبربچ و اولمن است که زندگی به ظاهر بی‌نقصی دارند اما آتشی زیر خاکستر خانواده آماده زبانه کشیدن است که با نقش بر آب شدن رؤیاهای حرفه‌ای تئو شعله‌ور می‌شود.

نسخه اول «جنگ رزها» به کارگردانی «دنی دویتو» و بازی «مایکل داگلاس» و «کتلین ترنر» در سال ۱۹۸۹ اکران شد و نامزدی بفتا و گلدن گلوب از جمله بهترین فیلم را دریافت کرد.

«تونی مک‌نامارا» که «مخلوقات بیچاره» (Poor Things) و «سوگلی» را در کارنامه دارد نویسنده فیلمنامه برداشت جدید از رمان «وارن آدلر» خواهد بود. کامبربج به واسطه کمپانی سانی‌مارچ به همراه «آدام آکلند» و «لیا کلارک» تهیه‌کننده فیلم است.

کامبربچ اخیراً در فیلم کوتاه و برنده اسکار «داستان شگفت‌انگیز هنری شوگر» (The Wonderful Story of Henry Sugar) «وس اندرسون» دیده شده و سریال «اریک» (Eric) را در نتفلیکس خواهد داشت. فیلم بعدی او تریلر «صبح» (Morning) «جاستین کورزل» است. کولمن به تازگی در «ونکا» (Wonka) برادران وارنر دیده شده و به زودی «پدینگتون د پرو» (Paddington in Peru) را در سالن‌های سینما دارد.

روچ با «بامشل»‌ (Bombshell) و «ترامبو» (Trumbo) شناخته می‌شود و پیش‌درآمد «یازده یار اوشن» (Ocean's Evelen) با بازی «مارگو را بی» و «رایان گاسلینگ» را کارگردانی می‌کند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید