news-background
news-background

میلی بابی براون می‌گوید به فیلم دیدن علاقه‌ای ندارد

بازیگر «چیزهای عجیب» می‌گوید نشستن‌های طولانی برای او عذاب‌‌آورند.

«میلی بابی براون» بازیگر سریال «چیزهای عجیب» (Stranger Things) نتفلیکس در مصاحبه با «سان» معترف شده است که تماشای فیلم برای او جذابیت ندارد.

این بازیگر ۲۰ ساله کهبه تازگی در فیلم «دوشیزه» (Damsel) نقش یک شاهدخت را بازی کرده می‌گوید: «فیلم نگاه نمی‌کنم. مردمی می‌آیند و می‌گویند باید این فیلم را حتماً ببینی، زندگی‌ات را دگرگون می‌کند. اما من می‌گویم: «برای دیدنش باید تا چه مدت آنجا بنشینم؟ به خاطر مغزم و حتی دوست ندارم بنشینم و فیلم‌های خودم را نگاه کنم.»

براون می‌گوید با این حال نامزدش «جیک بون جووی» پسر «جان بون جووی» بر خلاف او علاقه زیادی به سینما دارد: «تمام روز می‌نشیند و فیلم می‌بیند. من نمی‌توانم. این یک کار را نمی‌توانم بکنم. اما «لارا کرافت» در «مهاجم مقبره» (Tomb Raider) را دوست دارم، «مکس دیوانه» (Mad Max) را دوست دارم. بنابراین احساس می‌کنم همیشه جسارت درونی‌ام را به چالش می‌کشم.»

او اضافه می‌کند که کیفیت فیلم مطرح نیست: «این‌گونه نیست که بگویم آن فیلم حماسی یا سینمایی و درخشان نیست، یا بازی‌ها خوب نیستند. برخی از این بازیگران را خیلی دوست دارم.» بران می‌گوید «باربی» (Barbie) «گرتا گرویگ» را تماشا کرده است: «چطور می‌توانم نبینم؟»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید