news-background
news-background

فیلمبرداری Sonic the Hedgehog 3 به پایان رسید

«سونیک خارپشت ۳» اواخر سال ۲۰۲۴ اکران خواهد شد.

«جف فاولر» کارگردان «سونیک خارپشت ۳» (Sonic the Hedgehog 3) پایان فیلمبرداری پروژه را با انتشار تصویری در شبکه‌های اجتماعی تأیید کرد. انتظار می‌رود در قسمت سوم شخصیت «شدو» (Shadow) که در صحنه‌های پایانی قسمت دوم معرفی شد نقش بیشتری در داستان داشته باشد. پیش‌تر این شایعه شنیده شده بود که «هیدن کریستنسن» بازیگر «جنگ ستارگان» در نقش «شدو» صداپیشگی خواهد کرد.

داستان این چندگانه که از بازی ویدیویی محبوب سگا اقتباس شده، در مورد «سونیک خارپشت» است که روی زمین به دنبال یافتن منزل‌گاهی جدید می‌گردد. قسمت اول «سونیک خارپشت» (Sonic the Hedgehog) با بازی «جیمز مارسدن» و «جیم کری» و صداپیشگی «بن شواترس» در نقش سونیک، اوایل سال ۲۰۲۰ و درست پیش از آغاز پاندمی اکران شد. در قسمت دوم (Sonic the Hedgehog 2) «تیلز» با صداپیشگی «کالین اوشاگنسی» و «ناکلز» با صداپیشگی «ادریس البا» ظاهر شدند. سایر صداپیشگان و بازیگران فیلم «تیکا سامپتر»، «ناتاشا راث‌ول»، «آدام پلی» و «شمار مور» بودند.

«کریستن ریتر» بازیگر سریال «برکینگ بد» (Breaking Bad) و «جسیکا جونز» (Jessica Jones) در قسمت سوم نقش‌آفرینی می‌کند و به «آلیا برون»، «جیمز ولک»، «سوفیا پرناس»، «کریستو فرناندز» و «یورما تاکون» می‌پیوندد. بازگشت «جیم کری» در نقش «دکتر رباتنیک» تأیید شده و انتظار می‌رود «بن شوارتس»، «ادریس البا»، «تام باتلر»، «جیمز مارسدن»، «تیکا سامپتر» و «کالین اوشانسی» برای تکرار نقش‌های قبلی بازگردند.

پارامونت+ در ماه آوریل سریال «ناکلز» (Knuckles) را پخش می‌کند و رویدادهای میان قسمت دوم و سوم را پوشش خواهد داد.

«سونیک خارپشت ۳» ۲۰ دسامبر ۲۰۲۴ اکران خواهد شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید