news-background
news-background

فیلم Winnie-the-Pooh: Blood and Honey 3 ساخته می‌شود

«خون و عسل ۳» ساخته می‌شود.

تولید قسمت سوم فیلم «وینی د پو: خون و عسل» (Winnie-the-Pooh: Blood and Honey 3) تأیید شد. «رایس واترفیلد» کارگردان «خون و عسل» در مصاحبه با «ورایتی» تولید این دنباله را تأیید می‌کند.

تهیه‌کنندگان فیلم می‌گویند قسمت سوم بودجه بسیار بیشتری نسبت به دو قسمت اول خواهد داشت و شخصیت‌های جدیدی از جمله «خرگوش» را با روایت داستان‌های «سادیستی» معرفی خواهد کرد.

قسمت دوم «خون و عسل» (Winnie-the-Pooh: Blood and Honey 2) به تازگی در سینماهای آمریکا اکران شده و بر خلاف قسمت اول (Winnie-the-Pooh: Blood and Honey) نقدهای مثبتی دریافت کرده است. قسمت اول به رغم واکنش‌های منفی منتقدین پرفروش شد و در حالی که با بودجه ۵۰ هزار دلار ساخته شده بود ۵.۲ میلیون دلار در سراسر دنیا فروخت. انتظار می‌رود «خون و عسل ۲» با بودجه نیم میلیون دلاری ساخته شده باشد.

هفته گذشته گزارش شد که نسخه کم هزینه و هارر «انتقام‌جویان: جنگ بی‌نهایت» (Avengers: Infinity War) و «پونیورس: هیولاها جمع شوند» (Poohniverse: Monsters Assemble) در قالب یک دنیای سینمایی موسوم به «دنیای کودکی پیچیده» (Twisted Childhood Universe) ساخته می‌شوند. در این فیلم علاوه بر وینی، شخصیت‌های بامبی، تینکربل، پینوکیو، پیتر پن، زیبای خفته و بسیاری دیگر دیده خواهند شد. «پونیورس» قرار است در سال ۲۰۲۵ اکران شود اما تاریخ اکران «خون و عسل ۳» اعلام نشده است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید