news-background
news-background

شرط کریستن استوارت برای پیوستن به «دنیای سینمایی مارول»: اگر گرتا گرویگ بسازد

استوارت می‌گوید بازیگری در «دنیای سینمایی مارول» مثل یک «کابوس لعنتی» به نظر می‌رسد.

«کریستن استوارت» می‌گوید حاضر نیست به «دنیای سینمایی مارول» ملحق شود مگر اینکه «گرتا گرویگ» کارگردان باشد. استوارت آماده کارگردانی اولین فیلم بلند خود تحت عنوان «گاه‌شناسی آب» (The Chronology of Water) است.

او در مصاحبه با پادکست «نه لاغر اما نه چاق» می‌گوید بازیگری برای مارول «یک کابوس لعنتی» به نظر می‌رسد: «احتمالاً هیچ‌وقت در فیلم‌های مارول بازی نمی‌کنم. راستش مثل یک کابوس لعنتی به نظر می‌رسد.»

استوارت با این حال اضافه می‌کند: «اگر گرتا گرویگ از من بخواهد که در یکی از فیلم‌های مارول بازی کنم، آن‌گاه بازی خواهم کرد.» او معتقد است «فیلم‌های بزرگی» مانند چندگانه‌های مارول هنر فیلمسازان مؤلف را از بین می‌برند: «سیستم باید تغییر کند. باید پول زیادی روی یک فرد هزینه شود اما این اتفاق نمی‌افتد. و بنابراین آنچه که در نهایت اتفاق می‌افتد تجربه‌ای الگوریتمی و عجیب است که به هیچ وجه احساس نمی‌کنید شخصی است.»

گرویگ با فیلم «باربی» (Barbie) نامزد اسکار بهترین کارگردانی نشد اما پرفروش‌ترین فیلمساز زن تاریخ لقب گرفت. آن فیلم با بازی «مارگو رابی» و «رایان گاسلینگ» ۱.۴ میلیارد دلار در سراسر دنیا فروخت. استوارت به تازگی در فیلم «عشق دروغ خونریزی» (Love Lies Bleeding) دیده شده است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید