news-background
news-background

آنتونی مکی: در فیلم‌های مارول آزادی هنری وجود ندارد

بازیگر نقش «فالکن» از «دشواری» همکاری با مارول گفته است.

«آنتونی مکی» که در «دنیای سینمایی مارول» نقش «فالکن» را بازی کرده و سریال جدید او «فلز تابیده» (Twisted Metal) به تازگی در بریتانیا پخش شده، در مصاحبه با «ریدیو تایمز» از معایب بازیگری در فیلم‌های مارول گفته است.

او می‌گوید: «می‌توانم بگویم مارول کاملاً متفاوت است، چون حوزه کنترل‌شده سرگرمی است. یعنی کارهای زیادی می‌توان کرد. خلاقیت زیادی می‌توان داشت، چون «استن لی» محتوای زیادی به ما داده. در حالی که در این [سریال «فلز تابیده»] می‌گفتند: «یک مرد و زن داریم... بازی کنید!» واقعاً می‌توانستیم جهان پیرامونشان را بسازیم.»

بازیگر «فالکن و سرباز زمستان» (Falcon and Winter Soldier) در پاسخ به این پرسش که آیا این به معنای کشته شدن ناگهانی شخصیت‌های سریال با تصمیم خودش و تهیه‌کنندگان است یا نه می‌گوید: «دقیقاً. اما دشواری دنیای مارول همین است. یعنی نمی توانی خارج از مرزهای کتاب‌های کامیک حرکت کنی.»

او ادامه می‌دهد:‌ «وقتی شخصیت «فالکن» را معرفی کردیم، و تبدیل شدن او به «کاپیتان آمریکا»، همه آن مسائل باید با آنچه استن ارائه کرده بود منطبق می‌شد.»

مکی در «کاپیتان آمریکا: دنیای قشنگ نو» (Captain America: Brave New Word) مارول نقش «فالکن» یا «سم ویلسون» را تکرار خواهد کرد. پس از تغییر نویسنده بعضی از صحنه‌های این فیلم قرار است مجدداً فیلمبرداری شوند تا ۱۴ فوریه ۲۰۲۵ آماده اکران باشد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید