news-background
news-background

کریستن استوارت می‌گوید حاضر نیست با شخصیتی مثل ادوارد از فیلم Twilight رابطه داشته باشد

استوارت می‌گوید حاضر نیست با شخصیتی مثل «ادوارد کالن» رابطه داشته باشد.

«کریستن استوارت» در مصاحبه با پادکست «نه لاغر اما نه چاق» می‌گوید اگر خودش در دنیای «گرگ‌ومیش» (Twilight) زندگی می‌کرد حاضر نبود با شخصیت «ادوارد کالن» با بازی «رابرت پتینسون» رابطه داشته باشد.

او که به تازگی در «عشق دروغ خونریزی» (Love Lies Bleeding) به کارگردانی «رز گلس» نقش‌آفرینی کرده در پاسخ به این پرسش که آیا شخصیت «بلا سوان» را دوست دارد یا نه می‌گوید: «آیا دوستش داریم؟ هی، بهتر است مراقب باشی.» وقتی مجری می‌گوید این شخصیت کمی «بی‌قرار» بوده تا با ادوارد رابطه داشته باشد، استوارت می‌گوید: «بله، ولی ادوارد سعی داشت ببیند که آیا بلا خودش این تصمیم را گرفته یا نه. من فوراً با او قطع رابطه می‌کردم.»

استوارت درباره تردید ادوارد در خون‌آشام شدن بلا می‌گوید: «اگر می‌گفتم: «می‌خواهم امتحانش کنم» و او می‌گفت: «نه، این فقط برای من است»، می‌گفتم: «پس تمام زندگی من هم فقط برای من است. بدون تو.»»

او در پاسخ به این پرسش که آیا ادوارد را شخصیتی «به فنا رفته» می‌داند یا نه می‌گوید: «بله. به شکلی از حمایت برخوردار بودم، اما باید به یک دختر اجازه دهید خودش تصمیم بگیرد.»

استوارت در ماه‌های اخیر چند مرتبه از تجربه بازیگری در فیلم‌های «گرگ‌ومیش» گفته است. او در مصاحبه با «رولینگ استون» به یاد آورده بود که نقدهای منفی چه تأثیری رویش داشته: «استودیو می‌خواست فیلمی برای بچه‌ها بسازد. آنچه در کتاب‌ها وجود داشت را در واقع نمی‌خواستند. [بلا و سوان] دقیقاً چه زمانی لبخند می‌زنند، هیچ‌وقت؟»

فیلم «عشق دروغ خونریزی» در سالن‌های سینمای آمریکا اکران شده است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید