news-background
news-background

قرارداد چند ساله تیموتی شالامی با برادران وارنر برای بازیگری و تهیه‌کنندگی در پی اکران Dune 2

شالامی این روزها مشغول بازی در نقش «باب دیلن» است.

«تیموتی شالامی» پس از اکران موفقیت‌آمیز فیلم علمی-تخیلی «تلماسه ۲» (Dune: Part Two) و بازسازی خانوادگی «وانکا» (Wonka) قرارداد جدیدی با برادران وارنر منعقد کرده است. سه‌شنبه این هفته «مایکل دلوکا» و «پم عبدی» اعلام کردند که شالامی برای بازیگری و تهیه‌کنندگی در چند پروژه با برادران وارنر قراردادی چند ساله به امضاء رسانده است.

این بازیگر ۲۸ ساله با فیلم «استخوان‌ها و همه‌چیز» (Bones and All) به کارگردانی «لوکا گوادانینو» سابقه تهیه‌کنندگی را دارد اما همچنان در این زمینه تازه‌کار است. او این روزها مشغول بازی در فیلم بیوگرافی «باب دیلن» موسوم به «کاملاً ناشناخته» (A Complete Unknown) به کارگردانی «جیمز منگولد» است و یکی از تهیه‌کنندگان پروژه خواهد بود. وارنرها جزئیاتی از پروژه‌های آینده شالامی فاش نکرده‌اند.

دلوکا و عبدی بزرگترین ستارگان هالیوود را یک به یک جمع‌آوری کرده‌اند. آن‌ها با «مارگو رابی» فیلم «باربی» (Barbie) را ساخته‌اند و پروژه‌هایی با «تام کروز» و «رایان جانسون» در دست ساخت دارند. آن‌ها همکاری خود با «مایکل بی. جردن» و «رایان کوگلر» را با فیلمی که در سال ۲۰۲۵ اکران خواهد شد ادامه داده‌اند و فیلم جدید «پل توماس اندرسون» و «لئوناردو دی‌کاپریو» را پخش خواهند کرد.

شالامی می‌گوید: «همکاری با مایک دلوکا، پم عبدی و گروه آن‌ها در «وانکا» و «تلماسه» در این چند سال گذشته تجربه‌ای عمیقاً رضایت‌بخش بوده است. این مدیران استودیو به فیلمسازی واقعی اعتقاد دارند و من به عنوان بازیگر، تهیه‌کننده و همکار از حمایتشان سپاسگزاری می‌کنم. این همکاری به نظر یک گام طبیعی رو به جلو به نظر می‌رسد. برویم!»

«تلماسه ۲» به کارگردانی «دنی ویلنوو» به تازگی از فروش ۵۷۵ میلیون دلاری در سراسر دنیا عبور کرده در حالی که «وانکا» ۶۳۲ میلیون دلار فروش کرده است. شالامی اولین بازیگری هالیوود در چهار دهه گذشته است که دو فیلم پرفروش در هشت ماه در سالن‌های سینما داشته است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید