news-background
news-background

فیلم Pirates Of The Caribbean 6 یک ریبوت خواهد بود

«دزدان دریایی» ریبوت خواهد شد.

«جری بروکهایمر» تهیه‌کننده چندگانه «دزدان دریایی کارائیب» (Pirates Of The Caribbean) در مصاحبه جدیدی با «کامیک‌بوک» تأیید کرده است که قسمت ششم این چندگانه یک «ریبوت» خواهد بود نه یک دنباله مستقیم. این چندگانه با پنج فیلم تا امروز ۴.۵ میلیارد دلار فروخته است.

بروکهایمر درباره آینده «دزدان دریایی کارائیب» و چندگانه‌های دیگر می‌گوید: «گفتنش دشوار است. نمی‌دانیم، واقعاً نمی‌دانیم. نمی‌دانیم چگونه ساخته می‌شوند. نمی‌دانیم. چون در مورد «تاپ گان» (Top Gun) بازیگری داریم که نمادین و درخشان است. و نمی‌توانم بگویم چند فیلم دیگر بازی می‌کند تا نوبت به «تاپ گان» برسد. اما «دزدان دریایی» را ریبوت خواهیم کرد، به این شکل راحت‌تر است چون نیازی نیست منتظر برخی از بازیگران بمانیم.»

اظهار نظر بروکهایمر ممکن است به معنای آن باشد که «جانی دپ» به دنیای «دزدان دریایی کارائیب» برنمی‌گردد. او در هر پنج فیلم قبلی نقش «کاپیتان جک اسپارو» را بازی کرده اما در آخرین دنباله حواشی بسیار زیادی برای دیزنی ایجاد کرد و چندین روز فیلمبرداری متوقف شد. پیش‌تر گزارش شده بود که قسمت ششم این چندگانه با «مارگو رابی» و نویسندگی «کریگ میزین» در دست ساخت است. میزین سال گذشته به «لس‌آنجلس تایمز» گفته بود ایده این فیلم به حدی «عجیب» بوده که بعید است دیزنی چراغ سبز نشان دهد: «اما فیلمنامه فوق‌العاده‌ای نوشتیم و اعتصاب پیش آمد و همه منتظر ماندند.»

رابی در سال ۲۰۲۲ به «ورایتی» گفته بود فیلم جدید با همکاری «کریستینا هادسون» نویسنده «پرندگان شکاری» (Birds of Prey) ساخته خواهد شد: «ایده‌ای داشتیم که مدتی آن را می‌نوشتیم، مدت‌ها قبل، تا فیلمی زن-محورتر بسازیم - نه کاملاً زن-محور، اما داستانی متفاوتی داشت - و فکر کردیم که جذاب خواهد بود. اما به گمانم نمی‌خواهند آن را بسازند.»

بروکهایمر در واکنش به آن مصاحبه گفت پروژه رابی هنوز لغو نشده و در مقطعی ساخته خواهد شد اما دیزنی فیلمنامه میزین را در اولویت قرار داده است. این تهیه‌کننده مه ۲۰۲۲ به این پرسش پاسخ داده بود که آیا دپ پس از تمام شدن حواشی زندگی شخصی‌اش و نزاع حقوقی با «امبر هرد» به این چندگانه برمی‌گردد یا نه: «در این مقطع نه. در مورد آینده تصمیمی گرفته نشده.»

«جری بروکهایمر» تهیه‌کننده چندگانه پیش‌تر در مصاحبه با «هالیوود ریپورتر» گفته بود که مشتاق بازگشت دپ به چندگانه است: «باید از [دیزنی] سؤال کنید. نمی‌توانم به این پرسش پاسخ دهم. واقعاً نمی‌دانم. خیلی دوست دارم او در فیلم بازی کند. او یک دوست و بازیگری بی‌نظیر است و مایه تأسف است که زندگی شخصی وارد حرفه ما می‌شود.» او در مراسم اسکار گفته بود: «خیلی دوست دارم اتفاق بیفتد. خیلی دوست دارم در فیلم بازی کند. این تمام چیزی است که می‌توانم بگویم.»

در ماه‌های اخیر شایعه بازی «آیو ادبیری» در این چندگانه شنیده شده بود.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید