news-background
news-background

اولین تریلر فیلم Bad Boys 4 رونمایی شد

اولین تریلر رسمی فیلم «پسران بد ۴» (Bad Boys 4) با بازی «ویل اسمیت»، «مارتین لارنس»، «پائولا نونز»، «تیفانی هدیش»، «تاشا اسمیت»، «ونسا هاجنز» «ری سیهورن»، و «الکس لودویگ» رونمایی شد. سونی اعلام کرده است که عنوان جدید این فیلم «پسران بد: بران یا بمیر» (Bad Boys: Ride or Die) خواهد بود.

در قسمت چهارم «پسران بد» شخصیت «کاپیتان کنراد هاوارد» با بازی «جو پانتولیانو» به کمک «مایک لوری» با بازی اسمیت و «مارکوس برنت» با بازی لارنس یا «پسران بد» احتیاج پیدا می‌کند تا بی‌گناهی خود را به اثبات برساند.

«عادل العربی» و «بلال فلاح» که «پسران بد برای همیشه» (Bad Boys for Life) را کارگردانی کرده بودند برای قسمت چهارم بازخواهند گشت. قسمت سوم اوایل سال ۲۰۲۰ به فروش جهانی ۴۲۶ میلیون دلاری رسید و در چهار روز اول اکران در آمریکای شمالی ۷۳ میلیون دلار فروخت. چندگانه «پسران بد» تاکنون ۸۴۱ میلیون دلار در سراسر دنیا فروخته است.

آینده این چندگانه پس از سیلی «ویل اسمیت» به «کریس راک» در مراسم اسکار سال ۲۰۲۲ در هاله‌ای از ابهام قرار گرفته بود اما بازیگر برنده اسکار مدتی بعد اعلام کرد که برای قسمت چهارم بازمی‌گردد. «تیم راثمن» مدیر استودیوی سونی در این رابطه گفته بود: «آن اتفاقی که افتاد ناگوار بود و فکر نمی‌کنم در جایگاهی باشم که بتوانم اظهار نظر کنم، جز اینکه بگویم ویل اسمیت را چندین سال است که می‌شناسم، و می‌دانم که انسان خوبی است. نمونه مرد خوبی بود که لحظه بسیار بدی را تجربه می‌کرد، در مقابل تمام دنیا. به اعتقاد من عذرخواهی و ندامت او واقعی است و به بخشش و اصلاح باور دارم.»

«پسران بد ۴» ۷ ژوئن اکران خواهد شد.  

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید