news-background
news-background

آرنولد شوارتزنگر می‌گوید پس از سه عمل جراحی از دستگاه تنظیم ضربان قلب استفاده می‌کند

شوارتزنگر برای سومین بار زیر تیغ جراحی قلب رفته است.

«آرنولد شوارتزنگر» دوشنبه این هفته در پادکست «پامپ کلاب آرنولد» جزئیات تازه‌ای از وضعیت جسمانی و سلامت خود به اشتراک گذاشته و می‌گوید پس از سومین عمل جراحی قلب باز خود از دستگاه تنظیم ضربان استفاده می‌کند.

ستاره «نابودگر» (Terminator) می‌گوید: «دوشنبه پیش، جراحی داشتم تا کمی بیشتر به یک ماشین شبیه شوم. یک دستگاه تنظیم ضربان قلب به من دادند. اولاً، می‌خواهم بدانید که حالم خیلی خوب است! دوشنبه عمل جراحی داشتم و تا جمعه، به همراه جین فاندا دوست و همرزم خود در تناسب اندام در یک رویداد بزرگ درباره محیط زیست حضور پیدا کردم. هیچ‌کس فکر نمی‌کرد که هفته را با یک عمل جراحی شروع کنم.»

او اضافه می‌کند: «می‌خواهم از تمامی کادر پزشکی کلینیک کلیولند تشکر کنم. همه پزشکان و پرستاران بسیار خویی که از من مراقبت کردند و جراحی را تا حد ممکن بدون درد کردند.»

شوارتزنگر در سال ۱۹۹۷ برای تعویض دریچه ریوی و دریچه آئورت دو عمل جراحی قلب تجربه کرده بود و در سال‌های ۲۰۱۸ و ۲۰۲۰ دوباره زیر تیغ جراحی رفت تا هر دوی آن‌ها را تعویض کند. او سال گذشتهدر سریال «فوبار» (Fubar) نتفلیکس دیده شد و به تازگیبه فیلم «مرد کیسه‌دار» (The Man With The Bag) پیوسته است.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید