news-background
news-background

فیلمبرداری فصل سوم سریال Euphoria با تأخیر مواجه شد

فیلمبرداری فصل سوم سریال «سرخوشی» به تأخیر افتاد.

تولید فصل سوم سریال «سرخوشی» (Euphoria) با تأخیر مواجه شد. این هفته شایعه کنسل شدن این فصل شنیده شده بود اما اچ‌بی‌او می‌گوید «متعهد» است تا ی یک فصل سوم «استثنایی» بسازد و فیلمنامه‌های فصل سوم هنوز در حال نگارشند.

اعتصابات هالیوود در فصل تابستان و مرگ «انگس کلود» تولید اپیزودهای جدید این سریال به نویسندگی «سم لوینسون» را به تأخیر انداخته بود. ستاره شدن بسیاری از بازیگران این سریال نیز باعث شده آن‌ها به سختی وقتی برای بازگشت پیدا کنند.

اچ‌بی‌او نوامبر سال پیش اعلام کرد که فصل سوم سریال در سال ۲۰۲۵ پخش خواهد شد، به این معنا که میان فصل دوم که ژانویه ۲۰۲۲ پخش شد و فصل سوم دست کم سه سال فاصله ایجاد می‌شود. به وجود آمدن این فاصله طولانی باعث شد که شایعه پرش پنج ساله در داستان شنیده شود.

«جیکوب الوردی» یکی از بازیگران سریال در ماه ژانویه به شوخی به «جیمی فالن» گفته بود که داستان فصل سوم در آینده روی می‌دهد، وگنه «کمی عجیب خواهد بود.» او اضافه می‌کند: «امیدوارم به زودی اتفاق بیفتد، وگرنه باید من را به بنجامین باتن یا چنین چیزی شبیه کنند.»

فصل دوم «سرخوشی» زندگی چند نوجوان در ایست هایلند را به تصویر در حالی که عشق، مرگ و اعتیاد را تجربه می‌کنند. «هانتر شیفر»، «نیکا کینگ»، «اریک دین»، «انگس کلود»، «جیکوب الوردی»، «الجی اسمیت»، «سیدنی سویینی»، «الکسا دمی»، «باربی فریرا»، «ماد اپاتو»، «جاوون والتون»، «استورم رید» و «آستین آبراهام» دیگر بازیگران سریال بوده‌اند. تولید فصل دوم در حین پاندمی با تأخیر مواجه شد اما قسمت اول این فصل ۱۴ میلیون بیننده داشت و پربیننده‌ترین اپیزود تاریخ شبکه اچ‌بی‌او مکس شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید