news-background
news-background

ریبل ویلسون می‌گوید «کثافت بزرگی» به نام ساشا بارون کوئن سعی دارد مانع انتشار کتابش شود

کتاب خاطرات «ریبل ویلسون» به زودی منتشر می‌شود.

«ریبل ویلسون» بازیگر استرالیایی می‌گوید «ساشا بارون کوئن» بازیگر ۵۲ ساله «بورات» (Borat) در تلاش است مانع انتشار کتاب خاطراتش شود. این کتاب تحت عنوان «خیزش ریبل» (Rebel Rising) ماه آینده منتشر خواهد شد.

ویلسون پیش‌تر گفته بود یک بازیگر هالیوودی ناشناس او را تهدید کرده که اگر از او نامی برده باشد شکایت خواهد کرد. او این هفته با انتشار یک استوری در اینستاگرام فاش کرد آن بازیگر «ساشا بارون کوئن» است: «وکلای گرانقیمت یا گروه مدیریت بحران نمی‌توانند زور بگویند یا من را ساکت کنند. آن کثافتی که در یکی از بخش‌های کتابم در موردش حرف می‌زنم ساشا بارون کوئن است.»

ویلسون هفته گذشته گفته بود یکی از بخش‌های کتاب خاطراتش را به یک «کثافت بزرگ» هالیوودی اختصاص داده است: «می‌خواهید بدانید که چرا در میان همکارانم سیاست «کثافت ممنوع» را اجرا می‌کنم؟ خوب همه‌اش را در کتاب نوشته‌ام.» او با انتشار یک ویدیو گفته بود وقتی اولین بار به هالیوود آمده این «سیاست» را رعایت نمی‌کرده اما پس از برخورد با یک «کثافت بزرگ» تغییر عقیده داده است.

ویلسون و کوئن در کمدی جاسوسی «برادران گریمزبی» (Grimsby) در سال ۲۰۱۶ با یکدیگر همکاری کرده‌اند. «آیلا فیشر» همسر کوئن دیگر بازیگر این فیلم به کارگردانی «لویی لتریه» است.

«خیزش ریبل» ۲ آوریل منتشر خواهد شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید