news-background
news-background

آدام درایور می‌گوید شخصیتش در فیلم Megalopolis از خود کاپولا الهام گرفته شده

کاپولا چند دهه است که به فیلم علمی-تخیلی «مگالوپلیس» می‌اندیشد.

«آدام درایور» بازیگر نقش اول «مگالوپلیس» (Megalopolis) می‌گوید شخصیتش در این فیلم علمی-تخیلی از خود «فرانسیس فورد کاپولا» الهام گرفته شده است. کارگردان «پدرخوانده» (The Godfaher) حدود چهار دهه رؤیای ساختن این فیلم را در سر می‌پروراند. او بودجه بیش از ۱۰۰ میلیون دلاری فیلم را شخصاً تأمین کرده و در طول دو سال گذشته در آتلانتا فیلمبرداری کرده است. «آبری پلازا»، «ناتالی اما نوئل»، «فورست ویتاکر»، «لورنس فیشبورن»، «شایا لباف»، «داستین هافمن» و «جیسون شوارتسمن» دیگر بازیگران فیلم خواهند بود.

درایور در مصاحبه جدیدی با «فیس» یک بار دیگر از تازه‌ترین ساخته کاپولا ستایش کرده و می‌گوید این فیلم را به راحتی نمی‌توان دسته‌بندی کرد: «به شکلی غیرقابل‌تعریف کردن است، این توصیف کلی به نظر می‌رسد تا وقتی که فیلم را بینید. سپس پاسخ من دقیق خواهد شد. برای آن سابقه زیادی وجود ندارد و در مقیاسی عظیم باورنکردنی است، و این باعث می‌شود منحصر به فرد باشد.»

او می‌گوید کشمکش‌های شخصیتش در فیلم به کاپولا شباهت دارد: «او دوراندیش است. از جهاتی بسیار به فرانسیس شبیه است، وقتی که تمامی شکل‌های رفتاری انسان‌ها را بررسی کرده و سعی نمی‌کند درگیر پاسخ درست شود. این تصور از نظر من تأثیرگذار است - تصوری که فرانسیس را منعکس می‌کند.»

در خلاصه داستان «مگالوپلیس» آمده است: «شهردار نیویورک در ستیز با سرمایه‌داری است که می‌خواهد با استفاده از یک ماده پلاستیکی ارزان-قیمت و نوآورانه آرمان‌شهری به نام «مگالوپلیس» بسازد.»

درایور در بخش دیگری از مصاحبه به این پرسش پاسخ داده است که در زندگی از چه چیزی لذت می‌برد: «هر روز پسرم را پیاده به مدرسه می‌رسانم و این برای من بسیار مهم است. این بخش از زندگی را دوست دارم. فکر نمی‌کنم لذت دیگری داشته باشم!»

تاریخ اکران «مگالوپلیس» اعلام نشده اما کاپولا نمایش فیلم در سال ۲۰۲۴ را تأیید کرده است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید