news-background
news-background

آرون تیلور-جانسون می‌گوید انتقادات از اختلاف سنی ۲۴ ساله با همسرش را درک نمی‌کند

بازیگر فیلم «کریون شکارچی» می‌گوید انتقادات از اختلاف سنی با همسرش را درک نمی‌کند.

«آرون تیلور-جانسون» در مصاحبه با «رولینگ استون» می‌گوید انتقاد از اختلاف سنی با همسرش را درک نمی‌کند. بازیگر ۳۳ ساله «کریون شکارچی» (Kraven the Hunter) در سال ۲۰۰۸ با همسر ۵۷ ساله‌اش «سم تیلور-جانسون» آشنا شد وقتی که برای اولین فیلم بلند این فیلمساز «پسر لامکان» (Nowhere Boy) تست بازیگری داد.

تیلور-جانسون می‌گوید قضاوت دیگران درباره تصمیمات زندگی شخصی‌اش را درک نمی‌کند: «با چه سرعتی قرار است از زندگی لذت ببرید؟ برای من عجیب است.» او در مورد زندگی حرفه‌ای و شخصی خود اضافه می‌کند: «باید متوجه باشید که آنچه مردم در بیست و چند سالگی می‌کردند، من در ۱۳ سالگی کرده بودم.»

این زوج در سال ۲۰۱۰ اعلام کردند که اولین دخترشان «وایلا ری» به زودی به دنیا خواهد آمد. دومین دختر آن‌ها  «رومی هیرو» دو سال بعد متولد شد.

بازیگر «قطار سریع‌السیر» (Bullet Train) در سال ۲۰۱۷ به «والچر» گفته بود: «توجه [به این رابطه] مداخله‌آمیز بود. اما سر و کار داشتن با آن در اوایل دوران بازیگری باعث شد به جایی برسم که سریع‌تر بتوانم بگویم: «گور پدرش» به جای اینکه بخواهم سر یک نفر را به خاطر سؤالاتی که دوست ندارم بزنم.»

کارگردان «پنجاه طیف گری» (Fifty Shades of Grey) و «حیوانات شب‌زی» (Noctural Animals) به ندرت تصویری از زندگی‌اش در شبکه‌های اجتماعی منتشر می‌کند. او سپتامبر سال گذشته تصویری از بازیگر بدون پوشش بالاتنه در اینستاگرام منتشر کرد و نوشت: «عشق تابستانی.»

نشریه «سان» گزارش داده است که تهیه‌کنندگان «جیمز باند» نقش «مأمور ۰۰۷» را به «آرون تیلور-جانسون» پیشنهاد کرده‌اند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید