news-background
news-background

اولین تصاویر پشت صحنه از واکین فینیکس در فیلم Eddington آری استر

فیلمبرداری «ادینگتون» آغاز شده است.

اولین تصاویر پشت صحنه از «واکین فینیکس» در فیلم «ادینگتون» (Eddington) به کارگردانی «آری استر» جمعه این هفته در شبکه‌های اجتماعی درز کرد. در تازه‌ترین ساخته کارگردان «میدسامر» (Midsommar) «پدرو پاسکال»، «اما استون»، «آستین باتلر»، «لوک گرایمز»، «مایکل وارد»، «دیردره اوکانل»، و «کلیفتون کالین جونیور» دیگر بازیگران فیلم خواهند بود. فیلمبرداری این فیلم از هفته پیش در نیو مکزیکو آغاز شده است.

داستان «ادینگتون» بر اساس گزارش‌های غیررسمی در یک شهر خیالی و یک منطقه معدنی در نیومکزیکو قرار داده شده و درباره یک کلانتر و یک شهردار است که با یکدیگر ناسازگاری پیدا می‌کنند. این فیلم زوجی به نام لیندزی و مارک را دنبال می‌کند که در راه رسیدن به لس‌آنجلس باید در شهر کوچک ادینگتون در نیو مکزیکو توقف کنند و از ساکنان درخواست کمک کنند. مردم شهر در ابتدا استقبال گرمی از آن‌ها به عمل می‌آورند اما تجربه آن‌ها به کابوس تبدیل می‌شود. فینیکس نقش کلانتری فاسد به نام جو را بازی می‌کند که رابطه‌ای بسیار سرد با همسرش لوییس با بازی استون دارد. او با شهردار ادینگتون با بازی «پدرو پاسکال» رقابت می‌کند که شاید با همسرش هم‌بستر شده باشد.

«داریوش خنجی» نامزد اسکار «ادینگتون» را برای استر تصویربرداری می‌کند. این فیلمبردار ایرانی تبار فیلم‌های «هفت» (Se7en)، «نیمه‌شب در پاریس» (Midnight in Paris) را در کارنامه دارد و با «برادران سفدی»‌ در این فیلم با آستر همکاری می‌کند.

هفته پیش گزارش شد که «ویلیام بلو» بازیگر «قاتلان ماه گل» (Killers of the Flower Moon) به «ادینگتون» پیوسته است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید