news-background
news-background

تریلر رسمی سریال The Penguin: خیزش کالین فارل در گاتهام

فارل در سریال «پنگوئن» نقش شخصیت شرور دنیای دی‌سی را تکرار کرده است.

پلتفرم استریم مکس تریلر رسمی سریال «پنگوئن» (The Penguin) با بازی «کالین فارل» را رونمایی کرد. این سریال اسپین‌آفی برای فیلم «بتمن» (The Batman) «مت ریوز» است و تا پایان سال ۲۰۲۴ پخش خواهد شد. تیزر «پنگوئن» یک سال پیش منتشر شده بود اما اعتصابات هالیوود پخش سریال را حدود یک سال به تأخیر انداخت.

فارل در این سریال نقش مالک فاسد کلوب شبانه در فیلم «بتمن» را تکرار می‌کند. او پس از وقایع فیلم ریوز در دنیای زیرزمینی در حال پیشرفت است. «لورن لفرانک» نویسنده سریال و ریوز و «دیلن کلارک» از جمله دیگر تهیه‌کنندگان این مجموعه برای برادران وارنر تله‌ویژن خواهد بود. «پنگوئن» یکی از دو اسپین‌آف در دست ساخت «بتمن» در اچ‌بی‌او مکس است. سریال دیگر «تیمارستان آرکهام» (Arkham Asylum) به نویسندگی «آنتونیو کمپوس» است.

«کریستین میلیوتی» بازیگر فیلم «پالم اسپرینگز» (Palm Springs) و سریال «آشنایی با مادر» (How I Met Your Mother) به سریال «پنگوئن» در نقش «سوفیا فالکن» دختر «کارماین فالکن» با بازی «جان تورتورو» پیوسته است. «مایکل کلی»، «شهره آغداشلو»، «رنزی فلیز» و «دیردره اوکانل» دیگر بازیگران سریال خواهند بود. انتظار می‌رود «کلنسی براون» نقش «سال مارونی» رئیس مافیای گاتهام سیتی را بازی کند. «اریک رابرتس» در فیلم «شوالیه تاریکی» (The Dark Knight) «کریستفر نولان» دیده شده بود.

فارل پیش‌تر گفته بود برادران وارنر اجازه نمی‌داد شخصیت «پنگوئن» در فیلم «بتمن» سیگار بکشد: «برای یک سیگار دلیرانه جنگیدم، حتی در مقطعی گفتم: «اجازه می‌دهید سیگار خاموشی داشته باشم؟» گفتند نه. آزوالدی که می‌بینیم آن انرژی آشنایی که در کتاب‌های کامیک و فیلم‌های قبلی دارد را نشان نمی‌دهد، بنابراین باید دید دوباره پیش می‌آید یا نه. خیلی دوست دارم در این نقش تفحص کنم چون او یک رئیس یا زیردست رئیس نیست، او در این مقطع سربازی برای [کارماین] فالکن است. اما جاه‌طلبی عظیم و رؤیاهایی برای انجام کارهای بسیار بزرگ دارد.»

سریال «پنگوئن» که در قالب هشت اپیزود ساخته شده و پاییز سال ۲۰۲۴ از مکس پخش خواهد شد.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید