news-background
news-background

سوزان ساراندون: هالیوود پس از هاروی واینستین «پاکسازی» نشد

ساراندون می‌گوید پس از واینستین هالیوود باید به «پاکسازی» ادامه دهد.

«سوزان ساراندون» در مصاحبه با «ناینتیز کان» می‌گوید هنوز منتظر اصلاح رفتار هالیوود با زنان است. بازیگر «تلما و لوییس» (Thelma & Louise) یکشنبه این هفته گفت که احساس می‌کند هالیوود پس از افشاگری پیرامون واینستین «پاکسازی» نشده است.

او می‌گوید: «فکر نمی‌کنم پاکسازی لازم را پس از آن کرده باشیم. فکر نمی‌کنم مردم هنوز به قدر کافی درباره افرادی که به هاروی واینستین‌های دنیا که هنوز کار می‌کنند و به همان اندازه مسئولند کمک کردند حرف می‌زنیم.»

پیش از ساراندون «میرا سوروینو» گفته بود که واینستین دوران بازیگری او را پس از دریافت اسکار در سال ۱۹۹۶ «خاموش» کرده است: «دیگر نتوانستم یک بازیگر سینمای دوام‌پذیر باشم.»

واینستین که هم‌بنیانگذار استودیوی میرامکس بود در سال ۲۰۱۷ یکی از اولین افرادی بود که به واسطه جنبش «من هم» به آزار جنسی متهم شد و پس از برگزاری دادگاه به جرم تجاوز به زندان رفت.

ساراندون می‌گوید هنوز افرادی را در هالیوود می‌شناسد که به شکایت‌ها از واینستین و هتلش توجهی نمی‌کردند.: «بسیار گیج‌کننده است که دختر جوانی باشی و بدانی که دوام‌پذیری تو در این حرفه به جذابیت جنسی‌ات بستگی دارد. این را می‌دانید. می‌دانید که جریانی وجود دارد. اسمش را شیمی [میان دو بازیگر] یا هرچه می‌گذارند. اما این بخشی از آن چیزی است که ارائه می‌کنید. چه دوست داشته باشید چه نه، وجود دارد.»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید