news-background
news-background

آرون تیلور-جانسون بازیگر Kraven the Hunter: فیلم‌های استودیویی سینما را تضعیف کرده‌اند

«آرون تیلور جانسون» که امسال در یک فیلم ابرقهرمانی به نام «کریون شکارچی» (Kraven the Hunter) با استودیوی سونی همکاری کرده و بخت بالایی برای بازی در نقش «جیمز باند» دارد در مصاحبه جدیدی با «رولینگ استون» از فیلم‌های استودیویی انتقاد کرده و می‌گوید این دست آثار سینما را «تضعیف» می‌کنند.

او می‌گوید: «همه ما از دیدن برخی فیلم‌های استودیویی خسته شده‌ایم، یک نوع معین از فرهنگ عامه... چیزهایی را به تولید انبوه می‌رسانند که تمایل به رفتن به سینما را تضعیف می‌کند. اگر حس می‌کردم نمی‌توان به این شخصیت جان بخشید، قراردادی امضاء نمی‌کردم.»

تیلور جانسون در حالی با سونی همکاری کرد که این استودیو فیلم نکوهش شده‌ای چون «موربیوس» (Morbius) را ساخته بود. او در ادامه علت این همکاری را توضیح می‌دهد: «فکر می‌کنم این شخصیت ویژگی منحصر به فردی داشت، یک ویژگی زمینی...»

این بازیگر بریتانیایی سابقه بازی در فیلم‌های «مرد شاه» (The King's Man) و «قطار سریع‌السیر» (Bullet Train) را دارد اما دسامبر آینده در «نوسفراتو» (Nosferatu) «رابرت اگرز» دیده می‌شود. او در مصاحبه دیگری ادعا کرده بود که پیش از بازی در «کریون شکارچی» بر روی زندگی و آثار «پیتر بیرد» عکاس حیات وحش تحقیق کرده و یک گوزن را تعقیب کرده است.

او مصاحبه با «اسکوایر» گفته بود پیش از پیوستن به «کریون شکارچی»، «گودزیلا» و «انتقام‌جویان: عصر اولتران» (Avengers: Age of Ultron) به بلاکباسترها اهمیتی نمی‌داده است: «همه آن فیلم‌ها برای من ردیف می‌شدند. اما واقعاً به آن‌ها اهمیتی نمی‌دادم. [نقش‌هایی می‌خواستم] که هیچ‌کس چیزی درباره آن‌ها نمی‌دانست.»

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید