news-background
news-background

دنباله سوم و پایانی فیلم Downton Abbey ساخته می‌شود

«ایملدا استاونتون» تأیید کرد «داونتن ابی» (Downton Abbey) با یک دنباله جدید به پایان می‌رسد. استاونتون در این فیلم‌ها نقش «لیدی ماد بگشا» را بازی کرده است.

او در مصاحبه با رادیو بی‌بی‌سی ۲ به پرسشی در این زمینه پاسخ داده و می‌گوید: «فیلم پایانی ساخته می‌شود - این هم از این.» وقتی مجری به شوخی می‌گوید امیدوار است که به خاطر افشای این پروژه به دردسر نیفتد بازیگر می‌گوید: «برای من مهم نیست.»

درام تاریخی «جولین فلوز» در سال ۲۰۱۱ به شکل یک سریال تلویزیونی آغاز شد و تا شش فصل و دو فیلم ادامه پیدا کرد. نشریه «سان» این هفته گزارش داده بود که سومین فیلم بلند «داونتن ابی» در دست ساخت است و در سال ۲۰۲۵ اکران می‌شود. در آن گزارش آمده بود که «پل جیاماتی» بازیگر فیلم «جاماندگان» (The Holdovers) نقش «هارولد لوینسون» را تکرار خواهد کرد.

فلوز در سال ۲۰۲۲ به «ریدیو تایمز» گفته بود: «همه خداحافظی و گریه می‌کنند، اما دو سال بعد برمی‌گردیم. فکر می‌کنم هر بار یک وداع است، اما اینکه آیا واقعاً چنین است، کسی نمی‌داند.»

فیلم «داوتن ابی: عصر جدید» (Downton Abbey: A New Era) در سال ۲۰۱۹ نزدیک به ۹۳ میلیون دلار فروخت در حالی که قسمت اول ۱۹۵ میلیون دلار بلیت‌فروشی کرد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید