news-background
news-background

سونی هر ۸ فیلم لایو-اکشن Spider-Man را دوباره اکران می‌کند

فیلم‌های «مرد-عنکبوتی» دوباره اکران می‌شوند.

استودیوی سونی پیکچرز اینترتینمنت اعلام کرد که هر هشت فیلم لایو-اکشن «مرد-عنکبوتی» (Spider-Man) به سالن‌های سینمای آمریکا برمی‌گردند و بلیت آن‌ها به فروش گذاشته شده است.

این هشت فیلم از سال ۲۰۰۲ تا ۲۰۲۱ اکران شدند اما از ۱۵ آوریل هر هفته یکی از آن‌ها به ترتیب انتشار دوباره به نمایش درمی‌آیند. سونی تریلری ویژه اکران مجدد این فیلم‌ها منتشر کرده است.

سه قسمت اول «مرد-عنکبوتی» که به ترتیب در سال‌های ۲۰۰۲، ۲۰۰۴ و ۲۰۰۷ اکران شدند را «سم ریمی» کارگردانی کرد. در آن سه‌گانه «توبی مگوایر» نقش «پیتر پارکر» را بازی کرد و قرار بود در قسمت چهارم بازگردد اما آن فیلم هرگز ساخته شد. در سال ۲۰۱۲، سونی «مرد-عنکبوتی شگفت‌انگیز» (The Amazing Spider-Man) را با «اندرو گارفیلد» و «اما استون» اکران کرد و دنباله آن را دو سال بعد به نمایش درآورد. سه سال بعد «تام هالند» این نقش را در «مرد-عنکبوتی: بازگشت به خانه» (Spider-Man: Homecoming) بازی کرد و در سال‌های ۲۰۱۹ با «مرد-عنکبوتی: دور از خانه» (Spider-Man: Far From Home) در سال ۲۰۱۹ و «مرد-عنکبوتی: راهی به خانه نیست» (Spider-Man: No Way Home) در سال ۲۰۲۱ بازگشت.

 

تاریخ اکران مجدد فیلم‌های «مرد-عنکبوتی»:

Spider-Man (2002) – Monday, April 15 Spider-Man 2 (2004) – Monday, April 22 Spider-Man 3 (2007) – Monday, April 29 The Amazing Spider-Man (2012) – Monday, May 6 The Amazing Spider-Man 2 (2014) – Monday, May 13 Spider-Man: Homecoming (2017) – Monday, May 20 Spider-Man: Far From Home (2019) – Monday, May 27 Spider-Man: No Way Home (2021) – Monday, June 3

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید