news-background
news-background

باراک اوباما پیشنهاد بازی در سریال Three Body Problem از نویسندگان Game of Thrones را رد کرده است

اوباما پیشنهاد بازی در سریال «مسئله سه جرم» را رد کرده است.

رؤسای جمهور آمریکا به ویژه پس از پایان دوران ریاست جمهوری از تلویزیون سر درآورده‌اند اما به بازیگری علاقه زیادی نشان نمی‌دهند. حتی «رونالد ریگان» که پیش از ریاست جمهوری بازیگر بود پس از ترک کاخ سفید به آن حرفه بازنگشت. با این حال، «دیوید بنیاف» و «دی.بی. وایس» نویسندگان «بازی تاج‌وتخت» (Game of Thrones) به «باراک اوباما» پیشنهاد کرده‌اند در سریال جدیدشان «مسئله سه جرم» (3 Body Problem) نقش کوتاهی بازی کند.

بنیاف و وایس در مصاحبه با «بی‌بی‌سی» می‌گویند برای این سریال علمی-تخیلی که از رمان سه‌گانه «مسئله سه جرم» به نویسندگی «لیو سیشین» چینی اقتباس شده و هجوم بیگانگان فضایی به زمین را روایت می‌کند با چهل و چهارمین رئیس جمهور آمریکا تماس گرفته‌اند تا نقش کوتاهی بازی کند اما او این پیشنهاد را نپذیرفته است: «یادداشت بسیار جالبی امضاء کرده بود، وقتی که سعی کردیم برای یک نقش کوتاه او را بیاوریم. مضمونش این بود: «اگر بیگانگان فضایی واقعاً حمله کنند، فکر می‌کنم بهتر باشد خودم را برای آن بحران آماده کنم.»»

«جوان ادپو»، «ایسا گنزالس»، «جس هونگ»، «مارلو کلی»، «الکس شارپ»، «سی شیموکا»، «سمیر عثمانی»، «زین سونگ»، «ایو ریپلی»، «جاناتان پرایس»، «بندیکت وونگ» بازیگر فیلم‌‌های «دکتر استرنج» (Doctor Strange)، «سای چین» از فیلم «شانگ-چی» (Shang-Chi)، و «جان بردلی» و «لیام کانینگهام» از سریال «بازی تاج‌وتخت» از جمله بازیگران سریال خواهند بود.

«مسئله سه جرم» ۲۴ مارس از نتفلیکس پخش خواهد شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲۸ اسفند ۱۴۰۲ ۱۰:۴۱

این دوتا بعد گات روز به روز مرزای حماقت رو جابه جا کردن

نمایش اسپویل