news-background
news-background

بازیگر سریال Squid Game به جرم آزار جنسی به هشت ماه حبس محکوم شد

بازیگر ۷۹ ساله «بازی مرکب» مجرم شناخته شد.

«او یئونگ سو» بازیگر کره‌ای و برنده گلدن گلوب سریال «بازی مرکب» (Squid Game) نتفلیکس در اتهام آزار جنسی به یک بازیگر زن در سال ۲۰۱۷ مجرم شناخته شد. او متهم بود که این بازیگر را لمس جنسی کرده و بر خلاف رضایتش گونه‌اش را بوسیده است.

بازیگر سریال پربیننده نتفلیکس به هشت ماه حبس محکوم شده و تا دو سال محروم خواهد شد. علاوه بر این، او باید در یک دوره آموزشی ۴۰ ساعته در زمینه خشونت جنسی حضور پیدا کند. این شکایت دسامبر سال ۲۰۲۱ ثبت شد و مقامات پرونده را آوریل سال ۲۰۲۲ مختومه اعلام کردند اما به درخواست شاکی پرونده دوباره باز شد.

او در سال ۱۹۴۴ در شهر کایسونگ که امروز بخشی از کره شمالی است متولد شده و پیش از جنگ کره به همراه خانواده به کره جنوبی مهاجرت کرده است. تا سال ۲۰۱۳ او در بیش از ۲۰۰ تئاتر از جمله اقتباس کره‌ای از «اتوبوسی به نام هوس» نقش‌آفرینی کرده بود. پیش از «بازی مرکب»، او با فیلم «بهار، تابستان، پاییز، زمستان… و بهار» (Spring, Summer, Fall, Winter… and Spring) شناخته می‌شد.

او برای بازی در «بازی مرکب» که پربیننده‌ترین سریال تاریخ نتفلیکس است، علاوه بر جایزه گلدن گلوب، نامزد امی بهترین بازیگر مرد نقش مکمل شده است. نتفلیکس واکنشی نسبت به این محکومیت نشان نداده و بازگشت او برای فصل دوم «بازی مرکب» را رد یا تأیید نکرده است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید