news-background
news-background

مایلز تلر، الیزابت اولسن و کالم ترنر در فیلم کمدی رمانتیک Eternity

اولسن، ترنر و تلر به یک فیلم کمدی رمانتیک ملحق شدند.

«الیزابت اولسن»، «مایلز تلر» و «کالم ترنر» با استودیوی ای-۲۴ وارد مذاکره شده‌اند تا به فیلم کمدی رمانتیک «ابدیت» (Eternity) ملحق شوند. اولسن و تلر تهیه‌کنندگان این فیلم به کارگردامی «دیوید فراین» خواهند بود.

«ترور وایت» و «تیم وایت» از کمپانی استار تروور که «شاه ریچارد» (King Richard) و «پست» (The Post) را در کارنامه دارند تهیه‌کنندگان دیگر این فیلم به نویسندگی «پت کانان» خواهند بود.

از داستان فیلم جزئیاتی فاش نشده اما «ددلاین» گزارش می‌دهد که «ابدیت» یک کمدی رمانتیک در دنیایی است که همه باید تصمیم بگیرند تمایل دارند با چه کسی تا ابد زندگی کنند.

تلر سال گذشته در «تاپ گان: ماوریک» (Top Gun: Maverick) دیده شد و به تازگی به فیلم بیوگرافی «مایکل جکسون» (Michael) به کارگردانی «آنتوان فوکوا» ملحق شده است. اولسن سابقه بازی در «دنیای سینمایی مارول» از جمله سریال «وانداویژن» (WandaVision) و «دکتر استرنج ۲» (Doctor Strange in the Multiverse of Madness) را دارد و به تازگی با سریال «عشق و مرگ» (Love & Death) نامزد گلدن گلوب شده است. ترنر در سال ۲۰۲۳ فیلم «پسران درون قایق» (The Boys in the Boat) به کارگردانی «جرج کلونی» را در سالن‌های سینما داشت و در سریال «اربابان آسمان» (Masters of the Air) اپل دیده شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید