news-background
news-background

فیلم Jurassic World 4 به اسکارلت جوهانسن پیشنهاد شده است

بازیگر فیلم‌های «دنیای سینمایی مارول» ممکن است به «دنیای ژوراسیک ۴» ملحق شود.

استودیوی یونیورسال نقشی در فیلم «دنیای ژوراسیک ۴» (Jurassic World 4) به «اسکارلت جوهانسن» پیشنهاد کرده است. «جف اسنایدر» گزارش داده است که بازیگر «بیوه سیاه» (Black Widow) مارول در صورت پذیرش این پیشنهاد نقش اول فیلم خواهد بود. فیلمبرداری این فیلم به کارگردانی «گرث ادواردز» و نویسندگی «دیوید کپ» قرار است ۳۱ ژوئیه آغاز شود.

«ددلاین» گزارش داده است که فیلم جدید برداشتی «کاملاً تازه» از عصر ژوراسیک است و انتظار نمی‌رود «کریس پرت» و «برایس دالاس هاوارد» از «دنیای ژوراسیک» و «جف گلدبلوم»، «لورا درن» و «سم نیل» از «پارک ژوراسیک» بازگردند. «استیون اسپیلبرگ» با کمپانی «امبلین اینترتینمنت» به همراه «فرانک مارشال» و «پاتریک کرولی» تهیه‌کنندگان پروژه خواهند بود. پیش از او قرار بود «دیوید لیچ» کارگردان «قطار سریع‌السیر» (Bullet Train) این فیلم را بسازد اما با استودیو اختلاف نظر پیدا کرد و از پروژه جدا شد.

ادواردز که «روگ وان» (Rogue One) و به تازگی فیلم علمی-تخیلی «خالق» (The Creator) را در کارنامه دارد در پس از ملحق شدن به این پروژه گفته بود‌: «داشتم آماده می‌شدم که استراحت کنم و ایده جدیدم را برای یک فیلم بنویسم اما این فیلم باعث شد که همه‌چیز را رها کنم یک راست وارد شوم. «پارک ژوراسیک» را خیلی دوست دارم. فکر می‌کنم فیلم اول یک شاهکار سینمایی بود... بنابراین چنین فرصتی برای من مثل رؤیاست.»

جوهانسن آماده می‌شود تا اولین فیلم بلندش در مقام کارگردان تحت عنوان «النور کبیر» (Eleanor the Great) را بسازد. او سال گذشته در «استروید سیتی» (Asteroid City) «وس اندرسون» دیده شد و به زودی در اقتباس تلویزیونی از «دلیل موجه» (Just Cause) نقش‌آفرینی می‌کند.

«دنیای ژوراسیک ۴» ۲ ژوئیه ۲۰۲۵ اکران خواهد شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید