news-background
news-background

تریلر فیلم Atlas جنیفر لوپز

تریلر فیلم «اطلس» رونمایی شد.

نتفلیکس اولین تریلر فیلم علمی-تخیلی «اطلس» (Atlas) به کارگردانی «برد پیتون» و بازی «جنیفر لوپز» را منتشر کرد. لوپز در این فیلم برای آینده بشر می‌جنگد.

داستان فیلم در مورد یک تحلیل‌گر داده به نام «اطلس شپرد» است که برای نجات انسان از یک هوش مصنوعی که فکر می‌کند تنها راه پایان جنگ انقراض بشر است می‌جنگد. «اطلس» برای کنار زدن این هوش مصنوعی باید کاری کند که بیش از هرچیز از آن می‌ترسد – همکاری با یک هوش مصنوعی دیگر. «سیمو لیو»، «استرلینگ کی. براون»، «گرگوری جیمز کوهان»، «آبراهام پاپولا»، «لانا پاریلا» و «مارک استرانگ» دیگر بازیگران فیلم خواهند بود.

این فیلم تحت قرارداد کمپانی نویوریکن پروداکشن لوپز با نت‌فلیکس ساخته خواهد شد. لوپز با این کمپانی فیلم‌های دیگری به نام «مادر» (The Mother) که ۱۲ مه گذشته پخش شد را برای نت‌فلیکس ساخته و صفر» (The Cipher) را در آینده می‌سازد. فیلم اکشن «مادر» ۲.۸ میلیون خانوار بیننده در ایالات متحده داشت و به فهرست پربیننده‌ترین فیلم‌های هفته در نتفیلکس وارد شد.

لوپز فیلم «این منم... حالا: یک داستان عاشقانه» ( This Is Me...Now: A Love Story) را به تازگی از آمازون پرایم ویدیو پخش کرده و «توقف‌ناپذیر» را در مرحله پس از تولید دارد.

«اطلس» ۲۴ مه پخش خواهد شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید