news-background
news-background

عنوان رسمی Venom 3 اعلام شد

فیلم «ونوم ۳» دو هفته زودتر از موعد اکران خواهد شد.

سونی اعلام کرد که قسمت سوم «ونوم»‌ دو هفته زودتر از موعد اکران می‌شود و «ونوم: آخرین رقص» (Venom: The Last Dance) نامیده خواهد شد. این فیلم به جای ۸ نوامبر از ۲۵ اکتبر در سالن‌های سینمای آیمکس اکران می‌شود و سرگذشت «ادی براک» با بازی «تام هاردی» را ادامه می‌دهد.

هاردی پاییز گذشته در یکی از پیام‌هایش در شبکه‌های اجتماعی از عبارت «آخرین رقص» استفاده کرده بود. انتظار می‌رود هاردی به عنوان بازیگر و تهیه‌کننده پس از قسمت سوم با این چندگانه وداع کند. «ادی براک» آخرین بار با طلسم «دکتر استرنج» (Doctor Strange) به دنیای خودش فرستاده شد، اما این سیمبیوت ردی از خود در «دنیای سینمایی مارول» باقی گذاشت.

قسمت سوم این فیلم را «کلی مارسل» نویسنده فیلم‌های قبلی کارگردانی خواهد کرد. «جونو تمپل» و «چیوتل اجیوفور» دیگر بازیگران این دنباله خواهند بود. «ونوم ۳» یکی از پروژه‌های پرخرج هالیوود بود که با اعتصاب اتحادیه بازیگران در فصل تابستان و اوایل پاییز متوقف شد. «تام هاردی» چند هفته پس از پایان اعتصاب با انتشار پیامی در شبکه‌های اجتماعی نوشت که به صحنه فیلمبرداری بازگشته است.

تمپل پیش‌تر درباره نقش «ادی براک» گفته بود: «رابطه او با احساسی که درباره ونوم و ادی دارد… برای او ارزش زیادی دارد. برایش مهم است. نمی‌دانم که آیا بازیگر دیگری می‌تواند نقش ونوم را بازی کند یا نه. جا گرفتن در این نقش دشوار است.»

سونی در سال ۲۰۲۴ فیلم ابرقهرماین «کریون شکارچی» (Kraven the Hunter) با بازی «آرون تیلور جانسون» و «راسل کرو» را اکران می‌کند. این استودیو به تازگی با «مادام وب» (Madame Web) شکست هنری و تجاری سختی را تجربه کرده است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید