news-background
news-background

اسکار ۲۰۲۴: چرا میشل یئو اسکار اما استون را به جنیفر لارنس داد؟

یئو توضیح داده است که چرا جایزه اسکار استون را به لارنس داده است.

«میشل یئو» بازیگر برنده اسکار «همه‌چیز همه‌جا همزمان» (Everything Everywhere All At Once) در مورد اینکه چرا در مراسم اهدای جوایز آکادمی نود و ششم (Oscars 2024) اسکار «اما استون» برای «مخلوقات بیچاره» (Poor Things) را به «جنیفر لارنس» داد توضیحاتی ارائه کرده است.

یکشنبه شب این هفته پنج برنده اسکار بهترین بازیگر زن نقش اول روی صحنه رفتند تا برنده امسال را معرفی کنند. یئو قرار بود جایزه اسکار به برنده امسال اهدا کند و وقتی «اما استون» به عنوان برنده معرفی شد و روی صحنه آمد او جایزه را به جای استون به «جنیفر لارنس» داد و بالأخره لارنس آن را به استون سپرد.

یئو در اینستاگرام توضیح می‌دهد که تمایل داشته دوست استون این جایزه را اهدا کند: «شما را گیج کردم، اما می‌خواستم لحظه باشکوه اهدای اسکار با بهترین دوست تو جنیفر اتفاق بیفتد!»

یئو در ادامه می‌گوید دوستی لارنس و استون او را به یاد دوستی خودش و «جیمی لی کورتیس» می‌اندازد. کورتیس سال گذشته برای «همه‌چیز همه‌جا همزمان» برنده اسکار بهترین بازیگر زن نقش مکمل شد.

لارنس در سال ۲۰۱۳ برای «دفترچه امیدبخش» (Silver Linings Playbook) برنده اسکار شده بود. «سالی فیلد»، «شارلیز ترون»، و «جسیکا لنگن» دیگر بازیگران برنده اسکاری بودند که برای اهدای جایزه روی صحنه رفتند.

استون امسال در رقابت با «لیلی گلدستون» (Killers of the Flower Moon)، «آنت بنینگ» (Nyad)، «کری مولیگان» (Maestro) و «ساندرا هول» (Anatomy of a Fall) برنده اسکار شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید