news-background
news-background

برندگان اسکار ۲۰۲۴: دواین جوی رندلف با دریافت اسکار برای Holdovers احساساتی شد

رندلف با «جاماندگان» برنده اسکار شد.

«دواین جوی رندلف» پس از دریافت اسکار بهترین بازیگر زن نقش مکمل برای «جاماندگان» (The Holdovers) در مراسم اهدای جوایز آکادمی احساساتی شد و لحظاتی با چشمان اشکبار سخنرانی کرد.

رندلف که برای کمدی درام «جاماندگان» به کارگردانی «الکساندر پین» اولین جایزه اسکارش را دریافت می‌کرد روی صحنه فاش کرد که خود را بازیگر تصور نمی‌کرده تا اینکه مادرش او را تشویق می‌کند وارد این حرفه شود: «فکر نمی‌کردم قرار است بازیگری را حرفه‌ای دنبال کنم. از این بابت قدردان مادرم هستم. از همه کسانی که حامی، هادی و راهنمای من بودند، سپاسگزارم.»

او با چشمانی اشک‌آلود مسیر خود تا هالیوود را به یاد می‌آورد: «همیشه می‌خواستم متفاوت باشم، اما حالا متوجه می‌شوم که فقط باید خودم باشم. متشکرم که من را دیدید.»

رندلف که توسط همبازی‌اش «پل جیاماتی» اسکورت شد تا جایزه‌اش را دریافت کند، درباره استاد بازیگری خود ادامه داد: «وقتی تنها دختر سیاه کلاس بودم، شما من را دیدید و به من گفتید شایسته [بازیگری‌ام]. وقتی به شما گفتم: «خودم را [بازیگر] نمی‌بینم»، گفتید: «اشکالی ندارد. راه خودمان را باز می‌کنیم.»

این بازیگر ۳۷ ساله پیش از ترک صحنه از عوامل «جاماندگان» و نمایندگانش سپاسگزاری کرد و گفت «تاابد» قدردان آن‌هاست. رندلف که در این فیلم نقش یک مدیر کافه‌تریا در یک مدرسه شبانه‌روزی را بازی کرده در این بخش بر «امیلی بلانت» (Oppenheimer)، «دنیل بروکس» (The Color Purple)، «آمریکا فررا» (Barbie)، و «جودی فاستر» (Nyad) غلبه کرد.

فیلم «جاماندگان» در بخش‌های بهترین فیلم، بهترین بازیگر مرد برای جیاماتی، بهترین فیلمنامه اریجینال برای «دیوید همینگسون» و بهترین تدوین نامزد اسکار بود. این فیلم بیش از ۴۲ میلیون دلار در سراسر دنیا فروخته است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید