news-background
news-background

فیلم Super Mario Bros. Movie 2 در سال ۲۰۲۶ اکران خواهد شد

نینتندو اکران «فیلم برادران سوپر ماریو ۲» در سال ۲۰۲۶ را تأیید کرد.

دنباله «فیلم برادران سوپر ماریو» (Super Mario Bros. Movie) بهار سال ۲۰۲۶ اکران خواهد شد. نینتندو در «روز ماریو» با انتشار ویدیویی تأیید کرد که قسمت دوم فیلم پرفروش «سوپر ماریو» را ۳ آوریل ۲۰۲۶ در سالن‌های سینما اکران می‌کند.

در این ویدیو «شیگرو میاموتو» پدیدآورنده «سوپر ماریو» تأیید می‌کند که استودیوی ایلومینیشن در تولید این دنباله مشارکت می‌کند. از داستان دنباله جزئیاتی فاش نشده اما «کریس ملداندری» مدیر استودیوی ایلومینییشن می‌گوید «آرون هورواث» و «مایکل یلنیک» برای کارگردانی بازخواهند گشت. میاموتو می‌گوید در این فیلم به «وسعت بخشیدن بیشتر به دنیای ماریو» می‌اندیشد و داستانی «شاد و مفرح» روایت خواهد کرد.

قسمت اول «برادران سوپر ماریو» که با همکاری نینتندو و ایلومینیشن ساخته شده، در بازارهای داخلی ۵۶۶ میلیون دلار و در سایر نقاط دنیا ۷۳۳.۹ میلیون دلار فروخت و با ۱.۳ میلیارد دلار پس از «منجمد ۲» (Frozen II) به دومین عنوان انیمیشن تاریخ تبدیل شد. «کریس پرت» در نقش ماریو، «چارلی دی» در نقش لوییجی، «آنیا تیلور-جوی» در نقش «پرنسس پیچ»، «جک بلک» در نقش بوزر، «کیگان مایکل کی» در نقش وزغ، «سث روگن» در نقش کونگ الاغ، «فرد آرمیسن» در نقش کونگ بداخلاق، «کوین مایکل ریچاردسون» در نقش کامک، و «چارلز مارتینت» در این فیلم صداپیشگی کردند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید