news-background
news-background

جنیفر هالند فیلمبرداری فصل دوم Peacemaker از تابستان را تأیید کرد

فصل دوم «پیس‌میکر» به گفته هالند تابستان آینده فیلمبرداری خواهد شد.

«جنیفر هالند» در شبکه‌های اجتماعی تأیید کرده است که فیلمبرداری فصل دوم سریال ابرقهرمانی «پیس‌میکر» (Peacemaker) دی‌سی با بازی «جان سینا» از تابستان آینده شروع خواهد شد. پلتفرم استریم مکس سفارش ساخت فصل دوم این سریال را پس از پخش قسمت پایانی صادر کرده بود.

هالند که نقش «امیلیا هارکورت» را در این سریال به نویسندگی همسرش «جیمز گان» بازی می‌کند در پاسخ به پرسش یکی از هواداران درباره فصل دوم می‌نویسد:‌ «بله. تابستان آینده فیلمبرداری را شروع می‌کنیم! خیلی خوب خواهد بود.»

دیگر بازیگران سریال «استیو ایجی» در نقش «جان اکونوموس»، «رابرت پاتریک» در نقش «اوگی اسمیت»، «فردی استورما» در نقش «ویجیلانتی» یا «آدرین چیس» و «دنیل بروکس» در نقش «لئوتا آدبایو» بودند. سینا اولین بار در فیلم «جوخه انتحار» (Suicide Squad) گان نقش «پیس‌میکر» را بازی کرد و سعی داشت به هر قیمتی در دنیا صلح برقرار کند.

گان فیلمنامه هر هشت اپیزود را نوشت و پنج قسمت را کارگردانی کرد. او که یکی از تهیه‌کنندگان سریال و مدیر فعلی استودیوی دی‌سی به همراه «پیتر سفران» است به تازگی فیلمبرداری «سوپرمن» (Superman) با بازی «دیوید کورنسوت» و «ریچل برازناهان» را آغاز کرده. این فیلم قرار است در سال ۲۰۲۵ اکران شود و «دنیای دی‌سی» را دوباره راه‌اندازی کند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید