news-background
news-background

میریام مارگولیس می‌گوید نگران هواداران بزرگسال Harry Potter است: «درون آن گیر افتاده‌اند»

«میریام مارگولیس» در مصاحبه جدیدی برای هواداران بزرگسال دنیای فانتزی «هری پاتر» (Harry Potter) ابراز نگرانی کرده است. او که نقش «پروفسور پومانا اسپورت» را در فیلم «هری پاتر و تالار اسرار» (Harry Potter and the Chamber of Secrets) بازی کرده در مصاحبه با شبکه «۱-نیوز» نیوزلند می‌گوید: «نگران هواداران «هری پاتر» هستم چون باید تاکنون فراموش‌اش کرده باشند. به ۲۵ سال قبل برمی‌گردد، و برای بچه‌هاست. به نظر من برای بچه‌هاست.»

مارگولیس می‌گوید هواداران «هری پاتر» از او می‌خواهند در رویدادهای ویژه حضور پیدا کند: «درون آن گیر افتاده‌اند. حضور کوتاهی پیدا می‌کنم و مردم می‌گویند: «می‌خواهیم یک مراسم ازدواج با مضمون هری پاتر برگزار کنیم.»‌و من فکر می‌کنم: «خدای من، اولین شب آن‌ها چگونه خواهد گذشت؟» حتی نمی‌توانم به آن فکر کنم.»

او با این حال اضافه می‌کند که دنیای «هری پاتر» را «شگفت‌انگیز» می‌داند و خوشحال است که در فیلم‌های آن ایفای نقش کرده است.

استودیوی برادران وارنر سریال «هری پاتر» را با همکاری «جی.جی. رولینگ» در دست ساخت دارد. این سریال به گفته «کیسی بلویز» مدیر اچ‌بی‌او یک «اقتباس وفادارانه» از کتاب‌های رولینگ است و در سال ۲۰۲۶ پخش می‌شود.

مارگولیس چندی پیش «استیو مارتین» را متهم به بدرفتاری در زمان فیلمبرداری «فروشگاه کوچک ترسناک» (Little Shop of Horrors) کرده و گفته بود این بازیگر اگرچه «به شکل انکارناپذیری نابغه است اما با من رفتار وحشتناکی داشت.» پس از مطرح شدن این اتهام، مارتین با انتشار بیانیه‌ای گفت از این ادعا «غافلگیر» شده است: «خاطره من این است که به عنوان بازیگران حرفه‌ای ارتباط خوبی برقرار کردیم. اما وقتی گفته می‌شود که من به او با بی‌ملاحظگی در بازیگری آسیب رسانده‌ام، باید اعتراض کنم. به یاد می‌آورم که به او درباره ضربه مشت ساختگی بیشترین هشدار را دادم - همان هشداری که در صحنه‌های مشابه می‌دادم. او به من اطمینان داد که حالش خوب است، و چند برداشت ضبط کردیم و دست کشیدیم. هرگز میان من و او تماس فیزیکی به وجود نیامد، چه تصادفی چه عکس آن، نه در این صحنه و نه در نماهای دیگر.»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید