news-background
news-background

رابرت دنیرو: اگر ترامپ برنده شود به سراغ من می‌آید

دنیرو می‌گوید ترامپ در صورت پیروزی در انتخابات به سراغ لیبرال‌های هالیوود می‌رود.

«رابرت دنیرو» نگران است که «دونالد ترامپ» پس از پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده در ماه نوامبر آینده سراغ او را بگیرد. بازیگر «قاتلان ماه گل» (Killers of the Flower Moon) جمعه گذشته در مصاحبه با «بیل مار» در برنامه «بی‌درنگ» (Real Time) شبکه اچ‌بی‌او پیش‌بینی می‌کند که ترامپ سراغش را خواهد گرفت.

بازیگر «راننده تاکسی» (Taxi Driver) به مار می‌گوید ترامپ دیکتاتوری است که بساط لیبرال‌های هالیوود را برمی‌چیند: «اگر در انتخابات برنده شود، دیگر مجری این برنامه نخواهی بود. به سراغ من خواهد آمد. اتفاقاتی می‌افتد که هیچ‌یک از ما تصور نمی‌کنیم.»

او ادامه می‌دهد: «می‌خواهید در دنیایی زندگی کنید که دوست دارید و از آن لذت می‌برید، یا در کابوس زندگی کنید؟ به ترامپ رأی دهید تا زندگی‌تان کابوس شود، به بایدن رأی دهید و به زندگی عادی برگردید.»

محبوبیت «جو بایدن» در طول چهار سال گذشته در نتیجه تورم و افزایش قیمت انرژی کاهش پیدا کرده است. از سوی دیگر بایدن با بحران پناهجویانی مواجه است که به صورت غیرقانونی وارد آمریکا می‌شوند.

دنیرو می‌گوید: «فقط نمی‌خواهم حسی داشته باشم که در ماه‌های پس از انتخابات ۲۰۱۶ داشتم، وقتی که نمی‌توانستی باور کنی چه شده. [ترامپ] فرد بسیار بدجنس، کریه، و منفوری است.»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید