news-background
news-background

پیرس برازنان: کیلین مورفی بهترین بازیگر برای نقش جیمز باند است؛ واکنش بازیگر Oppenheimer

بازیگر سابق «جیمز باند» پیش‌تر از «ادریس البا» برای نقش باند حمایت کرده بود.

«پیرس برازنان» در مصاحبه با «بی‌بی‌سی» یک بار دیگر از آینده چندگانه «جیمز باند» گفت. بازیگر سابق «جیمز باند» می‌گوید هموطن ایرلندی‌اش «کیلین مورفی» بازیگر «اوپنهایمر» (Oppenheimer) انتخاب «بسیار خوبی» برای این نقش است. «دنیل کریگ» آخرین بازیگر «جیمز باند» است که در سال ۲۰۲۱ با «زمانی برای مردن نیست» (No Time to Die) این نقش را کنار گذاشت.

برازنان می‌گوید: «کیلین در نقش جیمز باند نمایش خیلی خوبی در سرویس مخفی اعلیحضرت خواهد داشت.» مورفی ۴۷ ساله پنجشنبه شب گذشته در مراسم اهدای جوایز «اسکار وایلد» در لس‌آنجلس به این مصاحبه برازنان واکنش نشان داده و می‌گوید: «آن کشتی حرکت کرده... فکر می‌کنم برای این نقش کمی پیر باشم.»

در سال‌های اخیر از بازیگرانی چون «تام هاردی»، «ادریس البا»، «پل مسکال»، «رگه ژان پیج» و «ریچارد مدن» به عنوان گزینه‌های جانشینی کریگ نام برده می‌شود اما تهیه‌کنندگان «جیمز باند» تاکنون به صورت رسمی مذاکره یا توافق با هیچ‌یک از آن‌ها را تأیید نکرده‌اند. «گرتا گرویگ» کارگردان «باربی» (Barbie) «کینگزلی بن-ادیر» را بهترین گزینه برای این نقش دانسته و البا می‌گوید واکنش‌های «نژادستیزانه» به شایعه‌ها باعث شدند این نقش را از دست بدهد.

برازنان در چند سال گذشته به دفعات درباره بازیگر بعدی باند اظهار نظر کرده است. او در مصاحبه با «هالیوود ریپورتر» در مورد سپردن این نقش به یک زن گفته بود: «به نظر من در چهل سال گذشته مردان را [به اندازه‌ی کافی] در این نقش دیده‌ایم. آقایان، از سر راه کنار بروید، و زنی را در این جایگاه قرار دهید. فکر می‌کنم بسیار هیجان‌انگیز و جذاب خواهد بود.»

برازنان که در خلال سال‌های ۱۹۹۵ تا ۲۰۰۲ در چهار فیلم «گلدن‌آی» (GoldenEye)، «فردا هرگز نمی‌میرد» (Tomorrow Never Dies)، «دنیا کافی نیست» (The World Is Not Enough) و «یک روز دیگر بمیر» (Die Another Day) نقش باند را بازی کرده، در مصاحبه با «پیپل» از البا حمایت کرده بود: «ادریس البا به ذهن می‌آید. ادریس حضوری نافذ دارد و صدایی فوق‌العاده قوی. انتخابی عالی خواهد بود. تام هاردی هم هست. تام می‌تواند صحنه را به آتش بکشد، در کانون توجه باشد – هر دوی این مردها می‌توانند.»

«باربارا بروکلی» و «مایکل ویلسون» تهیه‌کنندگان باند می‌گویند بازیگر بعدی این نقش بدون تردید یک مرد بریتانیایی است اما می‌تواند از هر نژادی باشد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲۰ اسفند ۱۴۰۲ ۱۸:۱۶

کیلن واقا عالیه برای نقش ولی با این موج فعلی بازیگر بعدی باند خودش سیاه پوسته کاراکترش گی! :))

نمایش اسپویل