news-background
news-background

فیلم لایو-اکشن Watch Dogs با بازی سوفی وایلد در دست ساخت است

«سگ‌های نگهبان» در نیو ریجنسی در دست ساخت است.

«سوفی وایلد» بازیگر فیلم «با من حرف بزن» (Talk to Me) در فیلم لایو-اکشن «سگ‌های نگهبان» (Watch Dogs) استودیوی نیو ریجنسی نقش‌آفرینی می‌کند. این فیلم اقتباسی از بازی ویدیویی محبوب یوبی‌سافت است که بیش از ۵۰ میلیون پلیر دارد.

«متیو توری» فرانسوی کارگردان فیلم بر اساس فیلمنامه‌ای نوشته «کریستی له‌بلانک» است که بیشتر با تریلر علمی-تخیلی «اکسیژن» (Oxygen) نتفلیکس شناخته می‌شود. از داستان اقتباس سینمایی جزئیاتی فاش نشده اما بازی ویدیویی در نسخه‌های خیالی شهرهای واقعی و در مقاطع مختلف زمانی قرار داده شده بود و دو هکر را دنبال می‌کرد که اگرچه اهداف متفاوتی داشتند اما در شهرهای خود وارد دنیای جنایات زیرزمینی می‌شدند. آنتاگونیست‌های داستان معمولاً کمپانی‌های فاسد یا سردسته‌های جنایتکار و هکرهایی بودند که از سیستم عامل موسوم به سی‌تی‌اواس که همه دستگاه‌های الکترونیکی را به یکدیگر متصل می‌کرد و دربرگیرنده اطلاعات شخصی افراد بود سوء استفاده می‌کردند.

وایلد برای بازی در «با من حرف بزن» نامزد بفتا شده و نقدهای مثبتی دریافت کرده است. فیلم بعدی او پروژه دیگری برای استودیوی ای-۲۴ تحت عنوان «دختربچه» (Babygirl) خواهد بود. توری با فیلم «کینه‌توز» (Hostile) در فصل اهدای جوایز سال ۲۰۱۸ نامزد دریافت ۵۰ جایزه شد و اقتباس تلویزیونی از بازی ویدیویی «داستان طاعونی: بیگناهی» (A Plague Tale: Innocence) را در دست ساخت دارد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱۹ اسفند ۱۴۰۲ ۱۴:۴۶

از سال 2014 که بازیش اومد گفتن میخوان فیلمشم بسازن حتی واسه انتخاب نقش اصلی داستان (ایدن پیرس) میگفتن تام کروز قرار نقش اصلی باشه ولی...؛ هم بازیش کلاهبرداری از آب در اومد، هم وعده وعیدای یوبیسافت؛ (البته داستان بازی و گیمپلی عالی بود اما با اون چیزی که توی تریلرا نشون دادن زمین تا آسمون تفاوت داشت.) حالا بعد از 10 سال اومدن میگن فیلمشو میخواییم بسازیم. خدا میدونه این دیگه میخواد چی از آب در بیاد.

نمایش اسپویل