news-background
news-background

«مسی» فیلم Anatomy of a Fall را به مراسم اسکار راه نمی‌دهند

«مسی» مراسم اسکار را از دست می‌دهد.

سگ فیلم «آناتومی یک سقوط» (Anatomy of a Fall) پس از اعتراض چند استودیو مراسم اسکار را از دست خواهد داد. این سگ موسوم به «مسی» در ضیافت نامزدهای اسکار امسال با استقبال برخی از ستارگان هالیوود روبروی شد اما «هالیوود ریپورتر» گزارش می‌دهد که انتظار نمی‌رود او اجازه حضور در مراسم اسکار یکشنبه شب را داشته باشد.

نمایندگان آکادمی در این خصوص به صورت رسمی اظهار نظر نکرده‌اند اما یکی از منابع نزدیک به فیلم می‌گوید بازگشت سگ فرانسوی محتمل نیست و ستارگان هالیوود فرصت دوباره‌ای برای فیس‌تایم دوباره با او نخواهند داشت.

«لورا مارتین» صاحب سگ می‌گوید «همه این توجهات» از جشنواره کن شروع شد. «آناتومی یک سقوط» اولین بار در آن جشنواره به نمایش درآمد و یک «نخل طلایی» غیررسمی به سگ اهدا شد. مارتین می‌گوید: «در فرانسه چند مصاحبه برگزار شد، اما تجربه ما اینجا در آمریکا - با استقبالی که از این سگ و بازی او شده - فراتر از انتظار ما بود. در این زمینه فراتر از این نمی‌توان رفت.»

«مسی» در فصل اهدای جوایز چندین بار مقابل دوربین عکاسان رفت و ویدیوی او که از «دیوید هاسلهاف» و سریال «گارد ساحلی» (Baywatch) گرفته شده بود در اینستاگرام مارتین پربیننده شد. اما نقطه عطف حضور او در فصل اهدای جوایز ضیافت نامزدهای اسکار بود. ویدیوی اظهار علاقه «رایان گاسلینگ» بازیگر «باربی» (Barbie) به «مسی» در آن رویداد پربیننده شده بود. مارتین می‌گوید: «لحظه بزرگ با «بیلی آیلیش» بود که تقریباً ده دقیقه کنار «مسی» بود. یکدیگر را بغل و نوازش می‌کردند و واقعاً ارتباط برقرار کردند. سپس «بردلی کوپر» در راهرو با او برخورد کرد. سگ یک راست به سمت او رفت، یعنی آن‌ها هم با یکدیگر ارتباط برقرار کردند.»

پیش از «مسی»، سگ فیلم «آرتیست» (The Artist) در سال ۲۰۱۲ هنگام اهدای جایزه اسکار بهترین فیلم روی صحنه رفته بود و سال گذشته «جیمی کیمل» مجری اسکار با بدل الاغ فیلم «بنشی‌های اینیشرین» (Banshees of Inisherin) لحظاتی روی صحنه آمد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید