news-background
news-background

داکوتا جانسون: هرگز در فیلمی مثل Madame Web بازی نخواهم کرد؛ واکنش‌های منفی را درک می‌کنم

جانسون می‌گوید واکنش‌های منفی «مادام وب» را درک می‌کند.

«داکوتا جانسون» در مصاحبه جدیدی به نقدهای منفی و شکست تجاری فیلم «مادام وب» (Madame Web) واکنش نشان داده است.

این فیلم ابرقهرمانی با بودجه ۱۰۰ میلیون دلاری و با همکاری سونی و مارول ساخته شد اما به سختی از ۴۰ میلیون دلار گذشت و امتیاز ۱۳ درصد «راتن تومیتوز» گرفت. امتیاز فیلم در «آی‌ام‌دی‌بی» به ۳.۸ از ۱۰ رسیده و سینماروها به آن نمره ضعیف C+ داده‌اند.

جانسون در گفت‌وگو با «باسل» همچون چند مصاحبه دیگر حرف مثبتی برای گفتن درباره «مادام وب» ندارد و می‌گوید علت «تکه و پاره شدن» فیلم را درک می‌کند: «گاهی در این صنعت، برای اثری قرارداد امضاء می‌کنی، و وقتی در آن بازی می‌کنی یک چیز است و بعد به چیزی کاملاً متفاوت تبدیل می‌شود و تو می‌گویی: «چه شد؟» اما تجربه بسیار آموزنده‌ای بود، البته خوشایند نیست که در فیلمی تکه و پاره شده نقش داشته باشی، اما نمی‌توانم بگویم که درک نمی‌کنم.»

جانسون در ادامه می‌گوید از این پس در چنین فیلم‌هایی بازی نخواهد کرد: «بدون شک بازی در آن فیلم برای من یک تجربه شد. هرگز در چنین فیلمی بازی نکرده بودم. احتمالاً دیگر هرگز در چنین فیلمی بازی نکنم چون در آن دنیا منطقی به نظر نمی‌رسم. و حالا این را می‌دانم.»

او یک بار دیگر فاش می‌کند که هنوز «مادام وب» را ندیده است: «شاید نبینم. نمی‌دانم چه زمانی خواهم دید.»

جانسون در بخش دیگری از مصاحبه می‌گوید نگران هوش مصنوعی است و مردم فیلم‌هایی که با این فناوری ساخته شده باشد را پس می‌زنند: «احساس من از مدت‌ها قبل این است که مخاطب بسیار باهوش‌اند، اما مدیران اجرایی فکر می‌کنند که باهوش نیستند. مخاطب همیشه می‌تواند بوی مزخرف را حس کند. حتی اگر فیلم‌هایی با هوش مصنوعی ساخته شوند، انسان‌ها نمی‌خواهند آن فیلم‌های لعنتی را ببینند.»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید