news-background
news-background

نتفلیکس سریال Avatar: The Last Airbender را برای دو فصل تمدید کرد

فصول دوم و سوم «آواتار: آخرین بادافزار» ساخته می‌شود.

نتفلیکس چهارشنبه این هفته اعلام کرد که فصل دوم و سوم سریال لایو-اکشن «آواتار: آخرین بادافزار» (Avatar: The Last Airbender) ساخته خواهد شد تا داستان تبدیل شدن آنگ به «آواتار» به فرجام برسد.

فصل اول این سریال ۲۲ فوریه پخش شد و در ۱۱ روز اول ۴۱.۱ میلیون بیننده داشت. پیش‌بینی می‌شود که دو فصل بعدی بدون وقفه فیلمبرداری شود تا رشد بازیگران خللی در داستان ایجاد نکند.

«آواتار: آخرین بادافزار» داستان در مورد یک پسر ۱۲ ساله به نام «آنگ» روایت می‌کند که آخرین بازمانده‌ «ایر نومادز» است. «آلبرت کیم» شورانر، نویسنده و تهیه‌کننده سریال است. «مایکل گوی»، «رزان لیانگ»، «جبار رایسانی»، و «جت ویلکینسون» این لایو-اکشن را کارگردانی می‌کنند.

«گوردن کورمیر» را در نقش آنگ، «دالاس لیو» را در نقش «شاهزاده زوکو»، «کیاونتیو» را در نقش کاتارا و «ایان اوسلی» را در نقش سوکا، «دنیل دای کیم» در نقش «اوزای ارباب آتش»، «پل سون-هیونگ لی» در نقش «ژنرال آیرو»، «کن لیونگ» در نقش «فرمانده ژائو»، «الیزابت یو» در نقش «شاهدخت آزولا»، «دالاس لیو» در نقش «شاهزاده زوکو»، «گوردن کورمیر» در نقش آنگ، کیاونتیو در نقش کاتارا و «ایان اوسلی» در نقش سوکا بازی می‌کنند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید