news-background
news-background

دومین تریلر فیلم انیمیشن Garfield

دومین تریلر «گارفیلد» رونمایی شد.

سونی پیکچرز دومین تریلر فیلم انیمیشن «گارفیلد» (Garfield) به کارگردانی «مارک دیندال» و نویسندگی «دیوید رینولدز» را در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرد.

فیلم «گارفیلد» با صداپیشگی «کریس پرت» داستانی درباره یک گربه نارنجی تنبل و بدبین و رابطه‌ او با صاحبش «جان آرباکل» را روایت می‌کند. تریلر فیلم نشان می‌دهد که پدر گارفیلد روابطی با گربه‌های خطرناک دارد. «ساموئل ال. جکسون» به جای شخصیت جدید «ویک» که پدر «گارفیلد» است صداپیشگی می‌کنند. «نیکلاس هولت»، «هانا وادینگهام»، «سسیلی استرانگ»، «وینگ ریمز»، «برت گلدستین» و «بوون یانگ» دیگر صداپیشگان فیلم خواهند بود.

شخصیت «گارفیلد» در سال ۱۹۷۳ توسط «جیم دیوس» کارتونیست پدید آمد و در ابتدا در ۴۱ روزنامه به چاپ رسید اما در نهایت به ۲۵۸۰ روزنامه راه پیدا کرد. از کامیک استریپ «گارفیلد» تاکنون چهار فیلم ساخته شده که قابل‌توجه‌ترین آن‌ها «گارفیلد: فیلم» (Garfield: The Movie) استودیوی فاکس قرن بیستم در سال ۲۰۰۴ و دنباله آن «گارفیلد ۲» (Garfield: A Tail of Two Kitties) در سال ۲۰۰۶ بوده که در هر دوی آن‌ها «بیل مری» صداپیشگی می‌کند.

«هاروی گیلن» بازیگر «در سایه‌ها چه می‌کنیم» (What We Do in the Shadows) در فیلم «گارفیلد» نقش «اودی» را بازی می‌کند. او پیش‌تر به «کامیک‌بوک» گفته بود «اودی» در این فیلم انیمیشن حرف نمی‌زند: «اولین واکنش من همین بود: «ببخشید؟» وقتی از من خواستند نقش اودی را بازی کنم، به فاصله کوتاهی پس از «گربه چکمه‌پوش» (Puss in Boots) گفتند: «از صداپیشگی شما در نقش پریتوی خوشمان آمده، شخصیت مهربان و شیرینی است و از همه ویژگی‌هایش خوشمان می‌آید.»» او اضافه می‌کند که سازندگان «گارفیلد» به او می‌گویند: «خیلی دوست داریم همه انواع عواطف شخصیصت را بدون به زبان آوردن یک کلمه منتقل کنی.»

سونی فیلم «گارلفیلد» را ۲۴ مه ۲۰۲۴ اکران می‌کند.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید