news-background
news-background

استلان اسکارزگارد: ناتالی پورتمن و کت دنینگز در زمان فیلمبرداری Thor درس‌های زیادی درباره دختران به من داده‌اند

اسکارزگارد از تجربه بازیگری در «دنیای سینمایی مارول» می‌گوید.

«استلان اسکارزگارد» که اولین بار در سال ۲۰۱۱ به «دنیای سینمایی مارول» ملحق شد، در مصاحبه با «ونیتی فیر» می‌گوید از همکاری با «کنت برانا» کارگردان «ثور» (Thor) لذت برده و از محضر «ناتالی پورتمن» و «کت دنینگز» مستفیض شده است.

او می‌گوید اگرچه علاقه‌ای به فیلم‌های ابرقهرمانی نداشته اما به همکاری با مارول ادامه داده تا نقشی کمتر جدی را امتحان کند: «فیلم لذت‌بخشی بود. در سانتافه ساکن بودیم، جایی که بیش از هر نقطه دیگری در ایالات متحده فروشگاه بریکنستاک و موی دم اسبی خاکستری دارد. نه، هیجان‌زده نبودم. می‌گفتم: «این چه وضعی است؟» درباره «ثور» زیاد نمی دانستم، یا «ثور» واقعی، اما درباره کتاب‌های کامیک هم نمی‌دانستم. مسئه مهم این بود که «کنت برانا» کارگردانی‌اش می‌کرد و کارگردان خوبی بود. گفتم: «بسیار خوب، بازی می‌کنم.» اما مسئله این است که وقتی برای یکی از این فیلم‌ها قرارداد امضاء می‌کنید، [در واقع] برای چهار فیلم قرارداد بسته‌اید، بنابراین احساس کردم که روحم را به شیطان فروخته‌ام، ولی این‌گونه نبود، چون به‌ویژه قسمت اول بسیار لذت‌بخش بود.»

اسکارزگارد از تجربه وقت گذراندن در کنار پورتمن و دنینگز می‌گوید: «من بودم و کت دنینگز و ناتالی پورتمن، سه تایی. دائماً در تمامی صحنه‌ها با هم بودیم، و لذت زیادی بردم و چیزهای زیادی درباره دخترها یاد گرفتم چون بیشتر اوقات در یک ماشین گیر افتاده بودیم، و باید منتظر می‌ماندیم. یکی از ماشین‌های فیلمبرداری بود و من فقط به آن دو دختر گوش می‌دادم که درباره مردها حرف می‌زدند. بله، یعنی تصور نمی‌کردم این‌گونه باشد. یاد می‌گیری. چرا پس از آن فیلم به همکاری با مارول ادامه دادم؟ قرارداد داشتم، و بازی در این نقش‌های کوچک خوش گذشت. نیازی نیست برای این نقش‌ها خیلی خودنمایی کنی. بازی در فیلم‌های نه‌چندان روشنفکرانه جرم نیست.»

اسکارزگارد در چندگانه «ثور» نقش «دکتر اریک سلویگ» را بازی کرده که با «جین فاستر» و «دارسی لوییس» همکاری می‌کند. او بعدها به یکی از «شیلد» (S.H.I.E.L.D) تبدیل می‌شود و روی پروژه «پگاسس» (PEGASUS) کار می‌کند. در صحنه‌های پس از تیتراژ «ثور» فاش شد که «لوکی» ذهن شخصیت سلویگ را کنترل می‌کند.

اسکارزگارد این روزها «تلماسه ۲» (Dune: Part Two) را در سالن‌های سینما دارد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید