news-background
news-background

هانتر شیفر بازیگر سریال Euphoria در تظاهرات حامیان فلسطین بازداشت شد

بازیگر سریال «سرخوشی» خواستار آتش‌بس در غزه شده است.

«هانتر شیفر» بازیگر سریال «سرخوشی» (Euphoria) شبکه اچ‌بی‌او یکی از ۳۳ فردی بود که دوشنبه این هفته در مقابل ساختمان ۳۰ راک به حضور «جو بایدن» در برنامه «آخر شب» (Late Night) معترض شد. این بازیگر و مدل ۲۵ ساله و همراهانش خواستار آتش‌بس فوری در غزه شده و کمک‌های دولت بایدن به «نسل‌کشی» اسرائیل را محکوم کرده است.

شیفر در تصاویری که از این تجمعه منتشر شده با تی-شرت «آتش‌بس همین حالا» دیده می‌شود در حالی که دست‌نوشته‌های سازمان «صدای یهودیان برای صلح» با شعار «یهودیان به بایدن: مسلح‌سازی نسل‌کشی را متوقف کنید» پشت سر او قرار دارد. اعضای این گروه فریاد سرمی‌دادند: «اسلحه و جنگ بس است.» حملات اسرائیل به غزه جان بیش از ۳۰ هزار تن را گرفته که شمار زیادی از آن‌ها را زنان و کودکان تشکیل می‌دهند.

بایدن ۸۱ ساله در برنامه «سث مایرز» از موضوع آتش‌بس گفت در حالی که به همراه کمدین به خرید بستنی رفته بود. او وعده داد که پایان حملات تا چند روز آینده محتمل است: «امیدوارم تا پایان آخر هفته اتفاق بیفتد. مشاور امنیت ملی می‌گوید نزدیک هستیم، نزدیکیم، هنوز عملی نشده. امیدوارم دوشنبه آینده آتش‌بس شود.»

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۹ اسفند ۱۴۰۲ ۱۸:۰۲

شیر مادر و نان پدر حلالت

نمایش اسپویل
۹ اسفند ۱۴۰۲ ۲۲:۱۶

واقعا قربون آمریکا برم!انقدر‌ خوشی میزنه زیر دل‌ امثال این خانم چپول که یادشون میره اگه تشریفش رو ببره غزه تروریستای حماس به دلیل ترنسجندر بودن و طرفداری از LGBT روز اول سرش رو تو میدون شهر میبرن و جسدش رو میچرخونن!کاش یه سر به غزه بزنه😁

نمایش اسپویل