news-background
news-background

مایکل فاسبندر به سریال جاسوسی The Department جرج کلونی پیوست

کلونی و فاسبندر در یک سریال جاسوسی همکاری می‌کنند.

«مایکل فاسبندر» برای بازی در سریال جاسوسی و تریلر «دپارتمان» (The Department) به کارگردانی «جرج کلونی» وارد مذاکره شد. «ورایتی» گزارش داده است که فیلمبرداری این سریال از بهار آینده در لندن آغاز خواهد شد.

«دپارتمان» از یک سریال جاسوسی پربیننده فرانسوی (The Bureau) اقتباس خواهد شد و از شوتایم سفارش ساخت یک فصل را دریافت کرده است. در نسخه فرانسوی «متیو کاسوویتس» نقش یکی از اعضای «سرویس مخفی فرانسه» (DGSE) را بازی می‌کند که پس از شش سال مأموریت در دمشق به کشورش برمی‌گردد. او همچنان که کشمکش یک رابطه غیرمشروع با زنی سوری کنار می‌آید، وارد یک بازی دوگانه با سازمان سیا و «سرویس مخفی فرانسه» می‌شود. این سریال «زندگی روزمره و مأموریت‌های ایجنت‌های درون سرویس امنیت خارجی فرانسه» را به تصویر می‌کشد و بر روی «دایره اسطوره‌ها» تمرکز می‌کند که مسئول آموزش مأموران مخفی چند لایه در مأموریت‌های دراز-مدت در مناطق تحت نظر فرانسه‌اند.

«اریک روشان» پدیدآورنده نسخه فرانسوی تهیه‌کننده و نویسنده «دپارتمان» خواهد بود. سریال فرانسوی در سال ۲۰۱۵ پخش شد و تا پنج فصل در کانال پلوس به عنوان یک مجموعه تلویزیونی اریجینال ادامه پیدا کرد.

کلونی به همراه «کیث کاکس» و «نینا ال. دیازن از ام‌تی‌وی اینترتینمنت تهیّ‌کننده پروژه خواهند بود. فاسبندر به تازگی در «قاتل» (The Killer) «دیوید فینچر» نقش یک قاتل حرفه‌ای را بازی کردهو کلونی اخیراً «پسران در قایق» (The Boys in the Boat) را در سالن‌های سینما داشته است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید