news-background
news-background

فلورنس پیو آغاز فیلمبرداری Thunderbolts را تأیید کرد

مارول فیلمبرداری فیلم «تاندربولتس» را آغاز کرده است.

«فلورنس پیو» در مراسم افتتاحیه فیلم «تلماسه ۲» (Dune: Part Two) در نیویورک که یکشنبه شب این هفته برگزار شد تأیید کرده است که تولید پروژه ابرقهرمانی «تاتدربولتس» (Thunderbolts) مارول آغاز شده است. مارول به تازگی بازیگران ریبوت «چهار شگفت‌انگیز» (Fantastic Four) را معرفی کرده است.

پیو به «اینترتینمنت تونایت» می‌گوید: «به تازگی فیلمبرداری فیلم بعدی‌ام را شروع کرده‌ام، فیلم بعدی من برای مارول، تاندربولتس.»

«اریک پیرسون» که «بیوه سیاه» (Black Widow) را در کارنامه دارد، نویسنده فیلمنامه و «جک شرایر» کارگردان فیلم «تاندربولتس» است. «فلورنس پیو» در نقش «یلنا بلووا»، «سباستین استن» در نقش «باکی بارنز»، «دیوید هاربر» در نقش «رد گاردین»، «هانا جان-کامن» در نقش «گوست»، «وایت راسل» در نقش «جان واکر»، «الگا کوریلنکو» در نقش «تسک‌مستر»، «آیو ادبیری» در نقشی افشا نشده، و «جولیا لویی-درایفس» در نقش «کنتسا ولنتینا آلگرا دی فانتین» دیگر بازیگران فیلم خواهند بود.

«استیون یئون» بازیگر سریال «خصومت» (Beef) قرار بود در این فیلم مقابل دوربین برود اما تأخیر در آغاز فیلمبرداری باعث جدایی او شد. چند روز بعد گزارش شد که «لوییس پولمن» بازیگر «تاپ گان: ماوریک» (Top Gun Maverick) جانشین یئون در نقش «سنتری» (Sentry) شده است. «آیو ادبیری» بازیگر سریال «خرس» (The Bear) به دلیل مشابهی از این فیلم جدا شد و جای خود را به «جرالدین ویسواناتان» داده است.

پیو پیش‌تر گفته بود برخی از همکاری او با مارول ناراضی بوده‌اند: «افراد زیادی از دنیای سینمای مستقل واقعاً از من عصبانی شدند. می‌گفتند: «عالی شد، برای همیشه از دست رفت.» اما من فکر می‌کردم که نه، مثل گذشته سخت کار می‌کنم. همیشه فیلم-پشت-فیلم بازی کرده‌ام. مسئله فقط این است که مردم امروز آن فیلم‌ها را می‌بینند.»

«تاندربولتس» بخش پایانی فاز پنجم «دنیای سینمایی مارول» است و ۲ مه ۲۰۲۵ اکران خواهد شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید