news-background
news-background

چارلز ملتون، کیلی اسپینی، جیک جیلنهال و آن هاتاوی در فصل دوم سریال Beef

چند ستاره به فصل دوم «خصومت» اضافه می‌شوند.

«لی سونگ جین» پدید‌آورنده «خصومت» (Beef) برای فصل دوم سریال پربیننده و تحسین‌شده نتفلیکس چند ستاره را جذب می‌کند. این نویسنده و تهیه‌کننده یکشنبه شب برنده جایزه «اسپیریت» و «اتحادیه تهیه‌کنندگان آمریکا» (PGA) در بخش بهترین مینی‌سریال شد.

«ددلاین» گزارش داده است که «چارلز ملتون» بازیگر «مه دسامبر» (May December)، «کیلی اسپینی» بازیگر «پریسیلا» (Priscilla)، «جیک جیلنهال» و «آن  هاتاوی» بازیگرانی‌اند که برای پیوستن به فصل دوم «خصومت» وارد مذاکره با نتفلیکس و استودیوی ای-۲۴ شده‌اند. در این گزارش آمده است که نگارش فیلمنامه‌های فصل دوم به پایان رسیده و فیلمبرداری از اواخر پاییز آغاز خواهد شد.

داستان سریال درباره دو غریبه است که برخورد خشمگینانه‌ای در جاده زندگی آن‌ها را برای همیشه به یکدیگر وصل می‌کند. فصل اول «خصومت» هشت جایزه امی پرایم‌تایم از جمله بهترین مینی‌سریال، و بهترین بازیگر مرد و زن برای «استیون یئون» و «الی ونگ» شد و جوایز دیگری چون گلدن گلوب را دریافت کرد.

جین پیش از توافق نویسندگان و «اتحادیه تهیه‌کنندگان سینما و تلویزیون» (AMPTP) به «هالیوود ریپورتر» گفته بود: «خیلی دوست دارم [فصل‌های] بیشتری بسازم. در ابتدا سریال را به عنوان یک آنتولوژی مطرح کردیم که هر فصل خصومت جدیدی با شخصیت‌های جدید روایت می‌کند. در عین حال، خیلی دوست دادم دنی و ایمی و جرج و پل و دنیایی که ساختیم را خیلی دوست دارم. بنابراین از همه گزینه‌ها استقبال می‌کنم. مهمتر اینکه می‌خواهم با همین عواملی که عاشقشان شده‌ام به همکاری ادامه دهم. اما بدون تشکیل اتاق نویسندگی و هرگونه انگیزه‌ای برای من دشوار است که بگویم به چه مسیری خواهیم رفت، پس امیدوارم که «اتحادیه تهیه‌کنندگان سینما و تلویزیون» منطقی رفتار کند.»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید