news-background
news-background

اولین تریلر فیلم وسترن Horizon با بازی و کارگردانی کوین کاستنر

تریلر رسمی «افق» رونمایی شد.

اولین تریلر رسمی فیلم وسترن حماسی «افق: یک سرگذشت‌نامه آمریکایی» (Horizon: An American Saga) با بازی و کارگردانی «کوین کاستنر» رونمایی شد. «افق» که رده سنی بزرگسال (R) دریافت کرده از دو فیلم بلند تشکیل شده و ژوئن و اوت ۲۰۲۴ در سالن‌های سینما اکران می‌شود.

«افق» یک دوره ۱۵ ساله از پیش از جنگ داخلی آمریکا تا سال‌های پس از آن را پوشش خواهد داد و هم بر روی نیروهای مهاجم و هم گروه‌های بومی تمرکز می‌کند. «افق» اولین فیلم بلند کاستنر پس از «چراگاه آزاد» (Open Range) است که در سال ۲۰۰۳ اکران شده بود. کاستنر این وسترن را از اوت ۲۰۲۲ تا نوامبر آن سال فیلمبرداری کرد.

علاوه بر کاستنر، «جنا مالون»، «سی‌ینا میلر»، «سم ورثینگتون»، «ابی لی»، «جیووانی ریبیسی»، «ویل پتن»، «کیتلین کویینلن»، «لوک ویلسون»، «ایزابل فرمن»، «توماس هیدن چرچ»، «جیمی کمبل بوور»، «الخاندرو ادا»، «تانکا مینز»، «مایکل روکر»، «الا هانت»، ««جف فیهی»، «تام پین»، «ویس چیف تام گینی»، «مایکل آنگارانو»، «کالین کاینینگهام»، «اسکات هیز»، «انگس مک‌فدین»، «داگلاس اسمیت»، «جان بیورز»، «اوون کرو شو»، «دنی هیوستن»، «لری بگبی»، «دالتون بیکر»، «دیل دیکی»، «هیز کاستنر»، «جیمز لاندری هیبرت»، «نایومی ویندرز» و «آستین آرچر» در این دو فیلم نقش‌آفرینی کرده‌اند.

یکی از نمایندگان کاستنر در مصاحبه با «فاکس» تأیید کرده است که این فیلمساز به زودی قسمت سوم و چهارم این وسترن را فیلمبرداری می‌کند. کاستنر پیش‌تر به «ورایتی» گفته بود که «افق» به «چهار فیلم مختلف» تقسیم و به فاصله سه ماه از یکدیگر منتشر خواهند شد: «فیلم‌های متفاوتی خواهند بود که همگی به هم پیوند می‌خورند، بنابراین داستان‌هایی حماسی از این خطوط داستانی را نظاره خواهید کرد.»

قسمت اول «افق» ژوئن ۲۰۲۴ و قسمت دوم اوت ۲۰۲۴ در سالن‌های سینما اکران خواهد شد.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید