news-background
news-background

واکنش‌های دوگانه به شوخی‌های «توهین‌آمیز» ایدی براینت با ناتالی پورتمن در مراسم Independent Spirit

مونولوگ «ایدی براینت» در مراسم «ایندیپندنت اسپیریت» با استقبال مواجه نشد.

«ایدی براینت» مراسم اهدای جوایز «ایندیپندنت اسپیریت» (Independent Spirit Awards) با شوخی‌هایی آغاز کرد که با استقبال زیادی مواجه نشد. بازیگر «اس‌ان‌ال» (Saturday Night Live) در مونولوگ خود این مراسم را نسخه «دوجنسگرای اسکار» توصیف کرد و گفت: «این مراسم در آمریکا تنها جایی است که ۲۹ میلیون دلار هیچ پولی حساب نمی‌شود.» فیلم‌های نامزد دریافت این جایزه باید با بودجه کمتر از ۲۹ میلیون دلار ساخته شده باشند.

او برای اجرای یک بخش «کلاسیک» از تمامی مراسم اهدای جوایز تصمیم گرفت با چند سلبریتی شوخی کند و آن‌ها را با لفظ «هرزه احمق» خطاب قرار داد: «از فیلم «مه دسامبر» (May Decemberناتالی پورتمن اینجا حضور دارد. سلام ناتالی، هرزه احمق. می‌دانم، به گمانم باید سعی کنم کمی شوخی‌ها زیرکانه‌تر باشد.» مجری سپس به خاطر شوخی‌های مشابه با «استرلینگ کی. براون» بازیگر «داستان آمریکایی» (American Fiction) و «گرتا لی» بازیگر «زندگی‌های گذشته» (Past Lives) عذرخواهی می‌کند.

براینت پس از چند شوخی جنسی با خودش در مورد وظیفه میزبانی مراسم اهدای جوایز که در چند سال اخیر به یک چالش بزرگ تبدیل شده می‌گوید: «به یک اجرای سخت تبدیل شده، یعنی امیدوارم که فقط همین امشب از من انتقاد شود، و نادان و جنسیت‌ستیز شمرده شوم و بالقوه سیلی بخورم.»

بسیاری از بینندگان مراسم به شوخی براینت با پورتمن واکنش منفی نشان داده‌اند. یکی از کاربران شبکه اجتماعی ایکس می‌نویسد: «چرا فکر می‌کنید خنده‌دار است، جداً می‌پرسم.» دیگری می‌گوید: «خیلی توهین‌آمیز است، این‌طور نیست؟»

با این حال وقتی حتی نشریه «ورایتی» از شوخی مجری انتقاد می‌کند و آن را یک «ناکامی» می‌خواند، یکی از کاربران می‌گوید: «این توییت از نشریه‌ای تخصصی واقعاً عجیب است. در آن جمع از شوخی استقبال شد. چرا سعی می‌کنید روایتی خلاف آنچه اتفاق افتاده خلق کنید؟ از نظر ناتالی به وضوح خنده‌دار می‌آمد.»

در این رویداد «زندگی‌های گذشته» ساخته «سلین سونگ» در بخش بهترین فیلم و سریال «خصومت» (Beef) در بخش بهترین سریال متن-محور جدید برنده جایزه شدند و «دومینیک سسا» و «جفری رایت» جوایز پدیده بازیگری و بهترین بازیگر نقش اول را دریافت کرد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۷ اسفند ۱۴۰۲ ۱۳:۴۱

فقط آخریه که میگه It\ s True, یعنی خااااااک...

نمایش اسپویل
۷ اسفند ۱۴۰۲ ۱۲:۳۹

Bruh who put this whale on the stage

نمایش اسپویل