news-background
news-background

جونو تمپل می‌گوید فیلمبرداری فیلم «دیوانه‌وار»‌ Venom 3 رو به اتمام است

تمپل می‌گوید فیلمبرداری «ونوم ۳» رو به پایان است.

«جونو تمپل» پیش از برگزاری مراسم اهدای جوایز اتحادیه بازیگران (SAG Awards) تأیید کرد که فیلمبرداری «ونوم ۳» (Venom 3) رو به اتمام است. بازیگر «تد لسو» (Ted Lasso) یکی از بازیگران جدید این چندگانه ابرقهرمانی سونی و مارول است. قسمت سوم این فیلم را «کلی مارسل» نویسنده فیلم‌های قبلی کارگردانی خواهد کرد.

تمپل می‌گوید: «به پایان نزدیک می‌شویم. تجربه‌ای شگفت‌انگیز و باورنکردنی بوده. برای من بسیار تازگی دارد. صحنه فیلمبرداری بسیار عظیم است! دیوانه‌وار است. بسیار خوش گذشته و با افراد جذابی همکاری کرده‌ام. در دوران بازیگری‌ام بخت این را داشته‌ام که با بی‌نظیرترین بازیگران همکاری کنم. مشتاقم که این فیلم بیرون بیاید. فکر می‌کنم فیلم خوبی خواهد شد.»

تولید «ونوم ۳» همچون دیگر پروژه‌های هالیوود با اعتصاب اتحادیه بازیگران متوقف شده بود و اواخر ماه نوامبر ادامه پیدا کرد. «تام هاردی» در آن زمان با انتشار پیامی در شبکه‌های اجتماعی نوشت که به صحنه فیلمبرداری بازگشته است.

تمپل درباره نقش «ادی براک» با بازی هاردی می‌گوید: «رابطه او با احساسی که درباره ونوم و ادی دارد... برای او ارزش زیادی دارد. برایش مهم است. نمی‌دانم که آیا بازیگر دیگری می‌تواند نقش ونوم را بازی کند یا نه. جا گرفتن در این نقش دشوار است.»

او در مصاحبه دیگری با «اکسترا تی‌وی» به این پرسش پاسخ می‌دهد که آیا «تد لسو» با فصل سوم به پایان رسیده است یا نه: «شاید چون به هیچ‌کس به صورت رسمی نه یا بله نگفته‌اند.»

قسمت دوم این چندگانه (Venom: Let There Be Carnage) در سال ۲۰۲۱ و قسمت اول در سال ۲۰۱۸ اکران شدند و به ترتیب ۵۰۲ و ۸۵۶ میلیون دلار فروختند. «ونوم ۳» در حال حاضر قرار است ۸ نوامبر ۲۰۲۴ اکران شود.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید