news-background
news-background

تام کروز به فیلم الخاندرو اینیاریتو برای برادران وارنر پیوست

کروز به فیلم جدید اینیاریتو ملحق شد.

نزدیک به ۲۴ ساعت پس از آنکه «ورایتی» گزارش داد «تام کروز» مایل است با فیلمسازان مؤلف همکاری کند، فاش شد که این بازیگر ۶۱ ساله در فیلم بعدی «الخاندرو گنزالس اینیاریتو» نقش‌آفرینی می‌کند. فیلم جدید کارگردان «بردمن» (Birdman) و «باردو» (Bardo) برای استودیوی برادران وارنر و لجندری ساخته خواهد شد.

«ددلاین» گزارش داده است که کروز برای پیوستن به این فیلم بدون عنوان وارد مذاکره شده است. از داستان اولین فیلم انگلیسی-زبان اینیاریتو از سال ۲۰۱۵ و «از گور برخاسته» (The Revenant) جزئیاتی درز نکرده جز اینکه اثری اریجینال خواهد بود و در «بزرگ‌ترین پرده‌های سراسر دنیا» اکران خواهد شد.

اینیاریتو این فیلم معمایی را در سال ۲۰۲۳ به همراه «سابینا برمان»، «الکساندر دینلاریس» و «نیکلاس گیاکوبون» به نگارش درآوده که در «بردمن» با او همکاری کرده بودند. این فیلمساز اخیراً با چند ستاره ملاقات کرده اما کروز یکی از اولین بازیگران بوده و بی‌درنگ وارد مذاکره شده است.

یک روز پیش‌تر گزارش شده بود که کروز با «مایکل دلوکا» و «پم عبدی» مدیران برادران وارنر پیکچر دیدار کرده تا درباره پروژه‌های آینده‌ و تمایلش به همکاری با فیلمسازان مؤلفی چون «پل توماس اندرسون» کارگردان «مگنولیا» (Magnolia) با آن‌ها گفت‌وگو کند. یکی از این پروژه‌ها دنباله «لبه فردا» (Edge Of Tomorrow) و دیگری «منتقد سینما» (The Movie Critic) به کارگردانی «کوئنتین تارانتینو» خواهد بود.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید