news-background
news-background

تاریخ پخش فصل چهارم سریال The Boys اعلام شد

فصل چهارم سریال «پسران» در ماه ژوئن پخش خواهد شد.

پرایم ویدیو با انتشار یک پوستر جدید اعلام کرد که فصل چهارم سریال «پسران» (The Boys) ۱۳ ژوئن آینده پخش خواهد شد. فیلمبرداری این فصل از سریال ابرقهرمانی آمازون پیش از اعتصاب بازیگران در ماه ژوئیه به پایان رسیده بود.

دنیا در فصل چهارم «پسران» به مرز فروپاشی رسیده و «ویکتوریا نیومان» بیش از همیشه به ریاست نزدیک است. «بوچر» با بازی «کارل اوربان» پسر «بکا» و رهبری «پسران» را از دست داده و سایر اعضای گروه از دروغ‌های او به ستوه آمده‌اند. آن‌ها باید راهی برای نجات دنیا پیدا کنند پیش از آنکه دیر شود.

در فصل سوم «آیا کش» در نقش «استورم‌فرانت»، «ارین موریارتی» در نقش «استارلایت»، «دامینیک مک‌الیوت» در نقش «کویین میو»، «جسی تی. آشر» در نقش «ای-ترین» دیده شدند، در حالی که «شان پاتریک فلانری» در نقش «سوپرسونیک»، «نیک وکسلر» در نقش «باروت»، «مایلز گستون ویلانووا» در نقش «شاهین آبی»، «لوری هولدن» بازیگر سابق «مردگان متحرک» نقش «کریمزن کنتس» و «جنسن اکلس» بازیگر سریال «فراطبیعی» (Supernatural) در نقش «سولجر بوی» از جمله بازیگران جدید فصل سوم بودند.

«اریک کریپکی» شورانر «پسران» پیش‌تر به «ورایتی» گفته بود که ویروس سریال اسپین‌آف «نسل وی» (Gen V) در داستان فصل چهارم نقشی کلیدی خواهد داشت. «آنتونی استار» نیز به «ورایتی» گفته بود که «عجیب‌ترین» صحنه‌های دوران بازیگری‌اش را در فصل چهارم «پسران» تجربه کرده است: «سریال به شکلی عجیب و عجیب‌تر می‌شود. باید سقفی وجود داشته باشد، اما هنوز آن را پیدا نکرده‌ایم.»

فصل چهارم سریال «پسران» از هشت اپیزود تشکیل شده و از ۱۳ ژوئن (۲۴ خرداد ماه ۱۴۰۳) به صورت هفتگی پخش خواهد شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید